misssj

Alla inlägg under januari 2011

Av J - 14 januari 2011 18:36



Ikväll blir det Harrys!

Muums!

Efter min vecka med sallad sallad sallad och ... sallad så får jag mina kycklingvingar! Dock orkar jag bara 3 stycken. Men världens 3 godaste!!


 


Så Emelie (höf... Emelies mamma) bokade bord åt oss till klockan 21.00

Så ska ta en en liten liten sovtur nu innan!

Har jobbat hela eftermiddagen! Gott!

Trivs på detta apoteket inne i stan, men man saknar det vanliga när man är här, just pga att detta är så litet, på mitt vanliga är det så stort så att man får klart så himla mycket, här måste man tagga ner så mycket så att allt kan bli långsamt!

Iallfall så gillar dem mej, vilket är underbart!

Av J - 14 januari 2011 02:24

Vad behövs för att få en prinsessas sömn!? Det är nog upp till var ch en tror jag! Men mitt tips är att man ska hitta sin rutin! Här är min! 1. Säger ALLTID "God natt " till min älskling. 2. Ger alltid min älskling en god natt puss! 3. Säger "God natt" till alla i lägenheten, tex, katten, Kajsa eller om någon sover över.4. Alltid ska det vara bäddat, hatar väck i lakanen! 5. Alltid många kuddar! Helst en jag kan krama om på natten när älskling är för varm! 6. Alltid 2 täcken.7. Alltid ha apan liggandes vid huvudet! 8. Se till så att larmet är påslaget! 9. Mobilen har batteri inför morgondagen. 10. Medans jag borstar tänderna vädrar jag för att få frisk luft inne i lägenheten, ofta sover vi med fönstret öppet en liten liten bit! 11. Innan jag lägger mej så känner jag alltid på om dörren är påst ! 12. Att misen har mat så han inte väcker mej mitt i natten! Ja.. Rätt mkt haha! Men dettaSer jag alltid till att göra eller fixa innan jag sover, så att jag kan sova gott och länge! Inget kul ju om man väcks mitt i natten av att en katt är hungrig ! Ush .. Ett behov är att säga god natt till robin, vet inte varför men ja, typ som att man ska ja en trygg natt nästan ! Ofta på natten brukar jag pussa honom på axeln. Vet ej varför, men ja. En trygghet! Nuuu hade jag tänkt sova! Men tipset är innan ni ska sova att ni tänkt ut allt före, rensat tankar, lämnat allt och gör det skönast för er! Så sover ni mycket bättre och skönare! Ger def. Ett bra resultat! Man lår ju bra, när det är bra och utgå ifrån era behov!

Av J - 13 januari 2011 21:20

Tränade bara rumpa och lår idag, dålig kombi ... ja ! men asså, jag kände för det! Sen var jag ute på en lite längre promenad med kajsa! Ska ut igen lite senare hade jag tänkt, Robin är hos enkompis så tänkte kanske att jag och Kajsa kan möta upp honom ?

Älsklar att vara ute och promenera! Bara jag har någon att prata med, haha!

Dagens mat :

Knäckebröd med minikeso, 2 paprika bitar!

Sallad med keso, absolut ingen sås eller bröd el liknande!

Mellanmål: Melonbitar, blåbär, vindruvor. Dock ska man ju inte äta så mkt, bara lite grann! muums! Senare innan jag går ut kommer jag säkert knapra i mej ett knäckebröd utan någonting på! och ut och promenera!


Tycker jag låter bra.. eller?


Emelie har hämtat min dator, ska fixa lite musik osv så att det är klart till på Lördag!

Imorgon ska jag till Psykologen kl 11, iväg till sjukhuset och hämta mina jobbkläder, och sedan jobba här nere i stan 13-18! wof! Full dag, efter det ska jag nog träna och sedan urgång?



Av J - 13 januari 2011 16:12

Ligger i robins knä.

J: Älskling, har vi det bra? Är vi lyckliga?

Robin: Ja, är inte du det?

J: Jo!!


för en gångs skull så är allt felfritt! Är så lycklig, mer än vad man kan vara.

Som, jag vet inte vrf men när man vaknar upp jämte den sitt hjärta slår för kan man ligga hur länge som helst och bara titta på honom! När jag vaknar så kan jag ligga i 30 min- 1 timme och bara kolla på Robin, typ som att man vilar ögonen på något väldigt fint! Igår när jag kom hem från jobbet hade han städat, när jag kom in blev jag så förvånad så jag gick bara runt och kollade, och frågade en 10 gånger, "har du städat?"

Det kändes så jävla bra, att allt inte läggs på mej! Dock har jag ju tvätten och disken kvar, haha!

Fick även iväg honom tlil att handla igår, köpte jätte mycket gott! Så nu är kylen full med massa grönsaker och frukt, muuums!!! Snart bär det av till att träna! Hade tänkt gå ner till Arbetsförmedlingen, men det blev inte så, hatar dem jävlarna så får helt enkelt vänta tills jag träffar snubben på manpower!

Ska boka en ansiktsbehandling och så ska jag planera lite mer framåt vad vi ska hitta på !


I helgen så är Emelies föräldrar borta så vi ska tydligen ha fest där i helgen! Yeey!

Så måste fixa en kabel bara till iphonen som man kopplar till sterion så blir allt bra!


Så månadens mål är att:


  • Gå på 1 ansikts behandling
  • Boka ögonfrans förlängning
  • Försöka skaffa sjukintyg så att jag kan avregistrera mej från Friskis och fläskis! jävla mongo ställe.
  • Börja hos sjukgymnast och sedan lägga upp ett schema för mej, hitta ett bra gym som jag trivs på, typ... Actic, sats?

Oh!

Av J - 13 januari 2011 00:10

 

Åh va ja e snygg!

  

För en gång skull vill jag faktikt bara klippa mej! Håret ska bort, bort bort bort! Väntar på att Jelena ska få ledigt så att hon kan klippa bort allt! haha nej inte allt.. men jävligt mkt ! Har ju ändå löshåret vilket jag måste köpa nytt men ska klippa utt det också, slinga det, för att sedan köpa nytt brunt! yeey!   

Nya lösögonfransar är påväg!

 

 

Skulle Bara borsta Kajsa lite grann!

 

hahah ja! Robins mamma sa att vi kommer få ett helvete med pälsen, men det har som tur är faktiskt inte fällt av, utan jag borstade av det!

Hon njöt av det också!

Imorgon ska ut till Harplinge och reda till lite efter festen, höhö, Mormor hade redan varit där och rensat flaskorna och burkarna haha! ahja! Men hon vet att vi e ungdomar ju   

O som tur är så skrattade hon bara! 

 

  

Av J - 12 januari 2011 02:47

Ligger här i mörkret som vanligt och kan inte sova . Denna gånger har jag faktiskt sovit! Somnade redan klockan 22 och robin väckte mej vid 01? Vrf har jag ingen aning om.. Nu ligger han och sover medans mina ögonlock knappt går att stänga.. Funderar på en spontan promenad ut i mörkret ! Jag som hatar mörker..Men jag tycker det är helt okej om jag harMiss bitch med mej ! Vi var ute och gick i 1 1/2 Timme med Emelie idag.. Tänte egentligen träna med tycker så synd om kajsa att bara få en liten promenix, så vi tog en lite längre promenad ! Annars händer inte så mycket, fick ett mail idag av min kontakt person på Manpower! Så ska boka tid med honom, åh så bra att jag kom till honom, en ung kille som förstår en hur man tänker! Jävligt rolig, sist kom vi fram till att jag ev har jobbat på sjukan när hans fru fick barn. Kanske tog hand om killen? Min första tanke va *han som e så ung hur kan han Haa barn ?* men ā .. 2 i min klass hade barn .. För övrigt så tagga ja lite inför sensation white, 2011 i Serbien ! Har dock inte disskuterat detta med andra men jag vill så gärna åka ! Om ingen vill med så åker jag själv! Emelie har jag dock nämnt detta till och det var väl tveksamt IOM att resan kostar.. Men inget vi gått in på! Mellanddags rea på apoteket! Haha Tkr jag låter lite små roligt men ja .. Det är det! Blir dock sååååå irreterad ibland på 1 person jag jobbar med som alltid när hon är där ska lägga sig i hur jag jobbar o vilken ordning jag gör det i? Fan låt mej fixa mitt jobb! Har jobbat med det i 3 år nu, inte så att jag inte vet hur man gör ... Mongo.. Sen naturligtvis är man småkaxig, bär minna backar och inte ställer tillbaka dem eller antar att jag ska plocka iordning efter henne som idag!! Så där fick jag stå och stapla om backarna igen som var as tunga.... Fel i leveranser som jag förklarade va anledning och att saker kommit istället för det eller att det finns på fel lista osv, men nej! Då går hon till den ordinarie för att prata med henne ! Som säger exakt samma sak som men och frågade mej samma sak igen ... ? Åh !! Men det är bara att ha ett leende på läpparna och se glad ut! Bill inte bråka eller något men fortsätter det så böor jag arg och säger till att jag sköter mitt jobb o hon sköter sitt! Vill inte gå runt och va sur för henne så det går ut över andra vilket det inte gjort som tur är, försöker dölja min surhet på henne Isf, tur är så är hon inte så ofta på jobbet! Tank gad!!! Imorgon måste jag fixa lite små saker, gå och handla osv !Roligt !! Nu känner jag hur trött jag börjar bli igen! Så ska sova lite hade jag tänkt! Imorgon blir det dock bättre uppdaterig och lite bilder! Baj baj !

Uha

Av J - 11 januari 2011 03:19

Åååh bli så arg! Har försökt hålla det inne hela kvällen så att jag inte ska bråka med robin! Kom hem från Emelie vid 22 vi tittade på DH! Jag är klar med alla avsnitten så gav henne boxen så hon kan kika! När jag kommer hem och ska hoppa in i dushen så är mina lösögonfransar borta?!?! Jag köpte nya och har beställt också som är borta ! Invigde dem förra veckan, bara älskade dem! Och nu är dem borta? Jag misstänker att det faktiskt är Robin som tappat bort dem IOM att det bara är han som varit hemma och han hade en makeover dag i badrummet, hans rakhyvel stod på den platsen ! Det märkliga är att MElindas ligger kvar på samma plats som hon la dem på! Så nu måste jag beställa nya.. Hoppz.. Iaf så tog jag och Kajsa bussen ut till Emelie, var jätteMys, eftersom att hon bor långt bort och sällan det är folk som åker till henne utan att hon alltid får komma in till stan så var det nog roligt för henne :) ! Jag och robin har spelar CoD sen js kom hem också ! Spelade nästan hela natten igår så var rätt trött idag =/ , men iaf så Sja jag försöka nana nu lite om inte Kajsa och katten kväver mej med sina gudar och robin snarkar och duser ihjäl mej ! ! Nattinatti

Av J - 9 januari 2011 17:57

Sicken helg!  Torsdags vart jag ledig vilket var skönt!

Fredagen va jag och fikade men My och Emilia, mysigt eftersom jag inte träffar dem så myket nu längre!

l 15.30 bar det av mot Harplinge, jag robin melinda emelie och Henke, samt apan ofc! Vi åkte och handlade och sedan vidare till Harplinge! Var rätt kallt när vi kom dit eftersom det varit tom i 4 dagar! Så vi eldade och snabbt blev det varmt igen. Jag började med maten, fläskfile, potatisgratäng, massa sallad och småplock. Jag sket i efterrätten eftersom ingen orkade, haha. Men det blev chips som vanligt iaf. Vi började spela kinect efter att vi gått runt i huset och visat runt, jävligt roligt var det, speciellt att dansa, utklassade Robin och Melinda ett anal gånger, men sen försvann turen och dem vann.. Fan. haha. Efter en stund hoppade vi n i batun, dushade och bastade. Först sprang killarna ut och rullade sig i snön och sedan vi tjejer, Melinda upptäckte det sköna med det, sedan ville hon göra om det igen och igen och igen. haha. Till slut sprang vi nakna runt huset!


Rolig var det, jävligt kallt om fötterna till slut, Emelie sprang barfota, jag i stickade inneskor som halkade av till hälften av foten till slut, melinda sprang i sina skor. haha! Hoppas inte grannarna såg!!


ja iallfall så fortsattte vi spela kinect dricka och fika, killarna spelade trummor, Simon kom, Johan kom efter ett tag. Henke och Robin börjadedrickmer och merr, lite så roligt, klockan 03 körde Simon, Johan och Mlinda därifrån och kvar blev jag robin emelie och Henke! VI satt och drack pratade om verkligen allt möjligt, till slut blev alla så trötta så henke satt och ville ha mer dricka, fifflade med musiken, Robin pratade om hur bra barndomskompisar han har. Emelie var tött så hon satt och kommenterade allt som henke och Simon sa! Ja dock pratade, var nykter! Somnade till och från i  mint ungeär förtt hålla mej vaken, Robin käade igen och henke också, tur jag kook korv också!


Till slut bv klckan 08.00 och vigick och la oss för att sova!hela dagen låg henke och emelie och tittade på film, Robin var däckad så han sov, jag stodoch gjorde pannkakor till allihopa! jriktigt kul var det!

o detta kommer göras om igen innan robins föräldar kommer hem igen!

Ovido - Quiz & Flashcards