misssj

Alla inlägg under januari 2010

Av J - 31 januari 2010 23:16

Dagan har inte bestått av så mycket, låg i sängen ganska länge, ja Robin väckte mej vid 12-13 ungefär. va ganska trött!

sen har jag inte gjort så mkt, Bylund vart här efter Lv6, och lagade lite mat, har bara tagit det lugn efter och innan dagars helvete!


På torsdag blir det iaf att träffa den nya chefen, Wiiie! Ska även ge mej ut och söka fler jobb, man blir ju beroende kan man lugnt säga, Robin börjar redan klaga på mej att ja ska hjälpa honom o ge honom jobb, visst kan ja de ! Men han e lat den lille plutten!


Skulle vilja göra en sån jävla impuls sak imorgon och dra till Gbg eller malmö och bara njuta av tiden..Få se vad som händer, har iaf bokat in Fotograt och sminkös för balen och snart även frisör!

Nu är iaf   Studentpaketet är betald och balklänningen!


Puss & kram J

Av J - 30 januari 2010 13:16

Igårkväll blev det underbar ändå!

Hade grymt kul faktiskt Mattias och Frdrik från malmö kom upp och tog ett hotellrum på Mårtensson så jag och Robin gick dit vid 11 mötte upp dem och Melinda, vi gick ut och ställde oss i kön så kom Emelie och mötte oss, vi hade faktiskt jätte trevligt! Killarna kan verkligen dansa!

 

Ett tips när man går ut är att man ska hitta sin favorit bartender! Det funkar tro mej! Man ska alltid beställa av en och samma och inrikta sig på den personen!

Till slut bjöd han mej på drinkar =) jätte goda! jag fick även beställa en egen liten drink som jag kom på :) riktigt gott! En väldigt snäll och rolig bartender! Det gillar vi! Jag blev lite smått dragen kan jag ju lugnt säga, Men när man börjar dansa så försvinner det! Kvällen slutade med att vi gick in på Schlager dansgolvet och ja riktiga svenne låtar!!

Det gillar inte jag, men iom att mina kompisar är "svennar" så får jag ju ta det :)

Bara till o knipa käften och sjunga med!

 

Kan även säga att brandlarmet började gå, vilket var jätte irreterande, vi fick gå ur Mårtensson, men som tur va så fick vi gå in på hotellet ist för att stå ute i kylan och frysa! Träffade även lite människor som jag inte träffat på länge och till slut så bar det åt till Robin!

 

Nu ska jag städa lägenheten lite och ta det lugnt! Har lite huvudvärk -.-

 

P uss & Kram J

Av J - 29 januari 2010 15:52

Jaha.. då har man jobbat idag också på min underbara avdelning, med mina underbara barn! Det va super kul idag igen bara att jag va trtöt som attan!

Jag och robin somnade vid 20 igår kväll och sov tills klockan ringde, så härligT!

Fick ta hand om en 5 månaders liten bebis som har problem med nerverna  i huvudet så fick även följa med där på ett EEG där man kollar hur  hjärnan tar och ger signaler när patienten i frågan sover eller är i ett vaken tillstånd, fick även ta hand om en liten bebis på 1 månad som föddes utan 8.5 cm av skallbenet, där vi fick göra rent såret och lägga om det inför en operation!

 

Ja ikv blir det då kanske Undebar få se, har jobbat dagspass vilket betyder att jag ärväldight trött, så får se om jag ska gå eller inte, blir kanske en lugn helg trotts allt eller att ja tar det lugnt ikv och ut imorgon!

Men vill och är super sugen på att gå ut och dansa!

Och spciellt med Robin, han är ju inte dålig kan jag påstå    vilket jag inte heller är!   

Vill ju självklart dansa med min pojk! Inte lika kul och dansa med andra...

 

Så nu får jag sova, ut o hitta en till klänning och sen invänta min pojkoch sova lite mer, ska även hinna ta en promenad innan jag ska sova senare om jag ska på Underbar!

 

 

Puss & Kram J

Av J - 28 januari 2010 18:46

Idag vaknade jag 05.45 05.45 helt jävla otroligt att jag ens kom upp! Fattar inte hur jag kom upp eller hur jag kom iväg till praktiken!

Dagen var lite dryg men hade super skoj med Doah som är värd guld!

Helt sjukt rolig tjej är det!

Min handlare är världens bästa som finns och idag fick jag även höra att "Det verkar som jag jobbat här innan" wiohooo ;D nästa tisdag ska jag vara på mottagningen som är en del av avdelningen där barn kommer som tar prover, osv. den 8 februari kommer jag vara på avd 17, där bebisar som föds för tidigt ligger, har hört att det ligger många tvillingar där nu som föds för tidigt, vilket egentligen är vanligt.

 

Direkt från praktiken går jag tlil Apoteket och börjar jobba, och sen hem till Robin! När jag kom in för dörren va de ingen i lägenheten :S men sen kom han fram med blommor i handen! Rosor! Jag älskar roser!!

Så söt han är!

Världens sötaste!

  


Puss & Kram J

Av J - 27 januari 2010 11:20

  


Detta är enligt Robin jag! Kul, Kuuuul! väldigt kuuul!

Bu äter jag mina Coco Pops

Av J - 26 januari 2010 23:36

Jag och Puppe som har blivit Robins smeknamn, skulle gå och lämna filmen på hemmakväll, vi träffade på Karin som jobbade ikv som jag inte träffat på länge.

När vi gick tillbaka till lägenheten fick jag bara en känsla att jag inte vill gå in. Det är jätte mysigt väder ute, halvsnöit så vad passar inte bättren än en promenad?

 

 

Jag och Robin (Puppe) gick upp till lägenheten hämtade hans camera och gick ut på en promenad, vi gick längst nissan till hamnen och tog massa möjliga foton! Bilderna kommer jag ev, lägga upp, några iallafall när Puppe laggt in dem på datorn, han sitter ju och spelar pang pang spel! Passar ju mej perfekt som inte vet och kan ett piss om spel.. förutom CS, som jag bokstavligen är GRYM på! Men enligt Puppe är det ute med cs nu...vart ska världen ta vägen?.... Så han har lovat att hjälpa mej och att jag nu ska få lära mej detta spelet som tydligen är "inne" och "coolt" att spela, så vi ska spela tillsammans i lag med Henrik och Rikard, och alla vad dem nu hette, jätte kul! mhmmmm. Meeeen jag offrar mej för hans skull =)

Nu ska jag in i dushen och dusha, sen ska jag sätta mej jämte Puppe och spela med honom, detta intressanta pang pang spel sen läggdags!

 

 

Puss & Kram J

Av J - 26 januari 2010 22:20

  


Ja!

Visste ni att svenskar lägger 2,3 miljader kronor på chips varje år?!

Detta minskas på i mitt liv iaf! Så det nya blir Alg chip det är något som måste provas denna månaden! Så när Robin köper chips till våra våra spelkvällar så blir det Alg chips!

Ska även börja ha mer frukt i maten har jag kommit på! Det är fruktansvärt gott, och jag gillar mixrra med maten lite! Få se vad jag kan komma fram till..

 

 

Puss & Kram J

Av J - 26 januari 2010 14:53

åh va ja vill ha denna!!!

Nelly.se

Ovido - Quiz & Flashcards