misssj

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av J - 15 januari 2011 16:18

ja, alltså igår skulle vi ju bara ut på harrys och käka!

Men det blev iallafall att vi Jag, Robin, Emelie och kopiral Mattsson gick ut!

Igårkväll var det "invigning" av 3 hjärtan, så vi drog dit!

Vi mötte upp Robins Wow snubbe som han aldrig träffat och hans gamla klasskompisar sen högstadiet? haha, dem hade inte träffats på.... va blir det.. 5 år?

Lite roligt, och allllltid lika roligt när Robins ex försöker få uppmärksamhet! HaHA

Jag är VÄLDIGT social av mej, ibland så att Robin tycker att det är jobbigt!

Jag gillar att lära känna folk och prata! Absolut inget flörtande, som Robin ibland kan får för sig, men det är min socialitet som kan missuppfattas, vilket man inte förstår om man inte är så uper social!

robin är sån ibland, så förstår inte varför han skulle bli sur på mej för det?

Iallafall, frågan är! Måste hon ALLTID ta kontakt med dem som jag pratar med?? ALLTID ALLTID ALLTID!

Det är som att hon måste göra samma sak som mej, eller prata med saaammma människor som mej! Vilket är jobbigt, På vår bal så pratade jag med Annis lillebror John tex. Som Robin presenterat mej för 1 ggr, när vi skulle bestämma balbilar hos Robins föräldrar, eftersom jag ville ha Rollan, vilket han också ville, men Robins pappa prioriterade mej ofc! Snällt och jag tackar och bugar för det! Men iallafall

jag pratade med honom på balen, vi stod säklert i 15 min och snackade, o direkt efter så går hon då fram till honom och pratar med honom.. Nice!

Igårkväll, så försökte hon som ..vanligt.. få Robins uppmärksamhet, och hon fick det! Men .. haha. på helt fel sätt!

När vi kom upp till lägenheten så frågade Robin mej.


Robin: Såg du mitt ex?

J: Ja? hon som typ... höll på med alla?

Robin: Såg det där inte liiiite slampigt ut? Plus att hon går fram till min kompis som hon inte ens känner? Som du suttit och snackat med i 1 timme? Lite konstigt där...


Ja... lite fel uppfattning kanske? men mitt svar till Robin var iaf

"Jag bryr mej inte så länge du är min så är jag lycklig!"

Jag irreterar mej bara på att

"kom igeeeen? inte kommit över honom efter 2 år?! varför ens gjorde du slut med honom då?" Är iallafall super glad att hon dumpade honom! Kanske inte för honom. men nu är jag glad för hans skull, att han har mej!! Att jag kan göra honom lyckligare än vad hon kunde! Hon gjorde ju honom bara .... Galen och dum i huvet!

så just nu är jag och Robin lite såhär:

  


Måste iallfall berömma henne att för 1 gångs skull såg hon hyffsat bra ut!



Nu:

Dushen Med löshåret! Graw!

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards