misssj

Alla inlägg under september 2010

Av J - 28 september 2010 21:54

Som vanligt jobbar, jobbar och jobbar jag som fan!

MEN den nya nyheten är juuue att jag kommit in på en psykiatri kurs! så nu ska man läsa 8 veckors psykiatri, meriter till högskolan =D! Har även suttit och sökt till högskoler runt om Halmstad, så hoppas att resultatet blir lika bra som i sommras fast ännu bättre!

Snart är det rättegång.. så ska bli kul o se vad som händer, hoppas den jävlen får sitt straff!!

Efter rättegången bär det av till Looond! På fredag kväll hoppas jag att mina tjejor kommer ner till Lond o sen vidare för att se vilka festligheter Malmooo har att bjuda på!  Rätt nice helg detta! YEAH!

Dagen spenderades på jobbet på eftermiddagen sen vidare till stan för att träffa Emelie nr 1! Haha!

Nu blir det att spela lite xbox med älskling


Har btw betalat hyran!!! wiiie! Kan ju inte leva på att Robin ska betala hyra mestadels, vilket vore utnyttjande =) Sen har ja betalat våra biljetter tillllll robbie för Sensation white DK 2010!!

Fatta va galet det kommer att bli!!!!

Off

Av J - 22 september 2010 21:59

Jobbar galet mycket nu för tiden!

Imorgon jobbar jag på apoteket och sen direkt vidare för någon utbildning hos Mc Donald´s, pojken ska jag tar med mej så han får lära sig lite! haha!

men men.. Fredagen blir bara att jobba och sen diretk när man kommer hem på kvällen blir det att göra sej iordning för fest med Robins klass verkar det som?

Men det kan ändras.. Lördag är bokat att jag ska träffa Emma som flyttat till Kalmar =/.

Jag och Ilien pratar vidare om när det blir att festa med Looond människorna igen! Och antagligen så blir det att åka ner dit nästa vecka igen.. men vet inte.. 4 Oktober flyttar körsbäret upp till Boden på utbildning i 6 vecker.. eller om det var 8? Hur ska jag klara mej utan mitt körsbär?!   

Körsbär föralltid   

Hoppas Robin kanske kan följa med ner någon gång när han inte jobbar   


Nu ska jag kolla på "Kungar av tylösand"!   

Av J - 21 september 2010 21:29

Looond va nice! Vi hämtade upp Melinda vid 2 ungefär o sen insåg jag att jag glömde drickan ... haha! så vi fick åka tibx in till stan igen!   

Vår tur ner till Lund tog oss 1 timme ungefär, lite mer.. Men det kändes inte all som 1 timme, snarare som 20 min!

J Fick så klart laga mat!

S¨å snabbt in med maten i ungen ochs en in i dushen för att göra sig iordning mot kvällen! Martin Iliens kompis kom över på lite förfest, trevligt trevligt. O sen plingade ngr fler kompisar in! Riktigt nice!

J blev lite lullig, men det gick bra!

Väl på väg ut så börjar Melinda må lite dåligt.. Vi tog oss in på klubbem, Lunds nation! Riktgt nice att bara glida förbi kön!

Kö? vad är det?   O dirr in på dansgolvet! inte tala om drinkarna så fruktansvärt billiga dem va för oss! en shot.. för 20 kr? ja.. va ska man säga?

Vi åkte tyvärr hem rätt tidigt, o det var den längsta taxikön jag stått i kan jag säga. o väl när någon kvinna svarade i luren så fattade jag ingenting, Danska liksom?? !! Men taxin kom iallafall ! haha!

Jag sov ingenting nästan.. 2 timmar? Melinda spydde, så fick ta hand om henne. satt och kollade på 3 filmer tsm med Ilien hela natten iaf medans ja vakade över Mellis.. Vad gör man inte för sin bästa kompis?   Dagen därpå käkade vi lite mat, och vid 17.22 tog vi tåget hem!

Riktigt bra helg asså!

Detta ska vi göra om.. flera gånger   


Btw, vakterna va super på nationen!!!

Av J - 18 september 2010 11:25



Nästa håll plats... Lund!


Pööööss & Kraaaam!

Av J - 17 september 2010 22:54

Denna dagen har gått galen snabbt!

Först vart det jobb högst på listan, påväg hem så öste det ner regn som bara den, min 1 minut från busshållsplatsen kändes som 5 minuter när jag sprang, för jag var heeelt genom blöt! Väl uppe så går jag direkt till tvättstugan och slängde in tvätt.. vi gick och köpte dricka till imorgon!

Nu tvättar jag Allt för o se vad jag ska ha med mej för utelivet i Looond!

Sist vi var i Loond Melinda och jag så somnade vi jätte mysigt på bussen, denna gången kanske vi somnar likadant fast i bilen?


Mr Dude!



Ja o Melinda i Loond förra gången!



     

Nu ska jag packa vidare!



Av J - 16 september 2010 22:41

Jaa.. Mitt körsbär Christian från Lööönd som jag/vi ska till.. En person som jag kommit extremt nära på bara några veckor, en underbar person med ett stort hjärta! Vi pratar om allt och är väldigt lika, samma humor, samma tankar och han lägger mina kommentarer i sin mun! HAHA ja.. därav "lika som bär, Körsbär"  de va så han fick sitt smeknamn, och det var jag som gav honom det, nu kallar många av hans kompisar honom för "körsbäret!"

Självklart ska man träffa honom! Han kommer hit till oss på Lördag och sen åker vi neråt! Vad kan man säga? färutom min kille är han världens underbaraste!








Av J - 16 september 2010 22:33

Nuu har det inte blivit att blogga på länge, och jag hoppas att jag kommer sätta igång igen som innan!

Jag jobbar super mycket på apoteket nu och helgerna på donken!

Men Nu i helgen blir ju lite speciellt, för då ska jag göra en sak som ingen vet, plus att jag ska hälsa på min Dude, Ilien i lööönd och festa på kvällen, och natten lång!

Melinda följer med och vi ska äga på dansgolven!

Kommer Mr, Ilien ha med sig sin kamera o filma?

I Hope sooo!!!

Annars får han fan ta o klippa in mig i hans jobb   

Så på Lördag smäller det av neråt i landet och ska leva litev i 2 dagar!

Imorgon blir det att jobba, så får lägga mej tidigt!


Puss & Kram J!

..

Av J - 13 september 2010 16:15

Sov som en stock.. somnade vid, 5-6? satt och pratade med Ilien inatt om allt möjligt!

Vill verkligen ner till Lund o träffa min dude! Vaknade vid 7 Robin stack till skolan. jag fortsatte sova tills han ringer och väcker mej vid 11 ? Jävla unge!

När han kom hem sov vi till 13.15 ungefär. gjorde mej iordning och knallade iväg till psykologen till 14. egentligen skulle jag direkt därifrån till Apoteket, mene tyvärr gick jag o psykologen in på saker som hänt, så väckte för mycket känslor för mej helt enkelt.. så gick hem och bara kramade om Robin, är så glad att han finns hos mej! Att jag har vänner som ja kan prata med o förstår mej! Önskade just nu bara att ja kunde träffa Emelie och prata ut.. Men hon jobbar, så får ta det ngn dag i veckan! Egentligen skulle vi lunchat idag men kände mej stressad.. o sen började hon jobba 3! Känner mej inte alls glad, men snart blir jag nog det , Den riktiga J!  FRedags jobbade jag dag på apoteket, natt på donken, dag lördag på donken, natt på donken! va helt slut på söndagen, sov hela dagen o sen vidare till Robins föräldrar för att äta middag och lämna Kajsa   

Ovido - Quiz & Flashcards