misssj

Alla inlägg den 31 januari 2011

Av J - 31 januari 2011 11:27

Woho godmorgon!

Sitter här i bara handduk precis kommit ur dushen, härligt!

Ska strax förbereda mej inför att jobba, sedan iväg till tåget för att ta mej till Falkenberg för hudvård utbildning!

Ska åka dit tidigare för att träffa mina kusiner osv, tänkte nästan sovit i Robins lägenhet där men hans föräldrars beställde sängen i förra veckan, så den har inte hunnit komma   så jag tar antingen tåget hem eller så får jag åka med Daniella!

lite mysigt!

Har städat ur köket hela morgonen och hoppas att vaktmästaren snart kommer för att titta på köket, och hoppas innerligt att vi kommer få helt nytt! Köket måste vara på topp i en bostad! Äckligt annars..


Av J - 31 januari 2011 00:07

klockan är 0.07 borde egentligen städa, imorgon ska dem ju komma och kolla på köket....

åh! Var ute och promenerade med Emelie en stund, skönt!

Pavletina har fixat min dator via ngn fjärrstyrnings program, skit smidigt!

Så han satt hemma hos sig och plockade bort all virus och tog bort lite program och fixade allting på den! Så nu är den som ny haha laggar inte eller någonting! Härligt så slipper man installera om den!

Han fixade även vårt trådlösa internet iom att någon jävel hela tiden tar sig in på det, så nu har vi (han) fixat det också! tack och lov att han hade tid, vilket han inte har så ofta...

Sa att jag skulle skicka en blomma till honom! vilket han itne ville ha men ja jag som tänkte vara lite rolig, tog KORT på en blomma och skcikade till honom!!


Tack så mycket pavle!   

Ovido - Quiz & Flashcards