misssj

Alla inlägg under april 2010

Av J - 27 april 2010 18:05

   Idag har varit en bra dag till o från faktiskt. börjar med att jag kommer till skolan, inga lektioner! nehe? eller jooo... sista, klockan 2-4! jag sket faktiskt i den om jag ska vara ärlig. palla åka in till stan påbörja något och sedan ut till skolan igen! hell no!

Jag gick ut på stan ist har inrett lite, målat lite osv. RIktigt trevligt.

 

 Såhär Blev det iaf!

 


Målade bokstäverna och köpte svart sand samt ett fat :)







        


Kulorna växer hela tiden i en köpt vas och rosor !


  

Vatten kulorna som växer när man vattnar!


  

Tog ut lite nya foton ockås!

så hoppas Puppe blir glad iaf :) 


Puss & Kram J!

YES

Av J - 22 april 2010 13:12

Det jag sökte om gick igenom! Jag är faktiskt glad!

Men samtidigt arg, ledsen och besviken på dem jag allra mest litade på..

 

Från en sak till en annan skulle jag kunna skälla ut en person, jag fattar inte hur folk kan tänka egentligen, när man ber någon att låta en vara så fortsätter personen i fråga?!

Skaffa ett eget liv, move on, och låt oss vara. Ingen av oss vill att du tar kontakt med oss.

Så låt oss vara, du börjar verkligen bli riktigt jobbig lilla gumman..

 

Nu har jag gjort mej iordning för att gå ut på stan och inköpa skor till balen/studenten!

Riktigt najs!

 

BTW! Jag gick inte till skolan idag pga bombhot! omg...

Plu sen död get utanför skolan..

 

Sömmerskan next! Fixa balklänningen!!

And tonight Ms Veres!

Puss & Kram J!

Av J - 20 april 2010 20:36

Idag har inte så mycket hänt. vaknade vid 10 gjorde mej iordning. Har städat, moppat golvet idag, smakat tuppkakan som jag gjorde igår! denne gången hade jag i banan, mumsa!

Tvn är ju borta nu och vi har så mkt mer plats i lägenheten nu! Simon kommer imorgon ö några fler så vi ska lira xbox osv. super duper kul! ska försöka köpa lite fler xbox spel imorgon också! Snart så ska jag hämta min balklänning!! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!

ska även gå till sömmerskan nu i helgen och lägga upp den! ska även köpa skor till klänningen mm.! kommer bli en till toppen kväll!

Var i stan idag med Melinda och Magnus, super trevligt! Vi åt thaimat och gick runt i affärer. Puppe vart ute hos sina föräldrar och jag har fixat i lägenheten!

Imorgon är det upp tidigt och till skolan, samt ett möte med studentkommiten! Jippie!

All info om balen och studenten ska vi få veta, inte länge kvar nu!!!!!

Letar student klänning som en galning och nu tror jag jag har hittat den!!!

 

Puss & Kram J!

Av J - 19 april 2010 21:54


  

Är det bara jag eller hatar ni med när era pojkvänner fastanr framför Xboxet? slår i bordet och skriker fula könsord för att han inte klarar en nivå ?

Jag hatar det!

Nu har jag sagt till 10 ggr säkert att han ska ta det lugnt! Tom katten blir rädd!

ahja men ska in i dushen!


Va precis och åt på Gastons värdens godaste mat med min Puppe! Så romantiskt! vi åt surf & Turf och ett glas husets röda! Väldigt gott!


Fatta va jag älskar dessa 3 tjejorna!



Melinda som försöker blåsa upp en ballong!


   


här knyter hon ballonger!



Melinda och Emma som fixar med ballonger! 




 

Melinda och hennes nya kompis!



Jag och Emelie


 


Emma och Melinda som dansar när nästan alla gått!


   

Melinda och Emelie <3




Puss o Kram J! 

Av J - 19 april 2010 17:28



Åh äntligen är jag klar med en uppgift!!! MVG nästa??

I hope soooo!


Puss & Kram j!

Av J - 18 april 2010 22:19

Fick ett tips om att man kan köpa ögonskuggsplatta på Tradera!

Så jag gick in på tradera och kollade!

Hittade plattor med 120 Ögonskugger för ca 300-500 kr! HELL NO!

Det köper jag när jag får råd tänkte jag,

 

Av en slump går Robin in på Wbay och kollar iom att han köper Airsoft saker på den hemsidan för det är riktigt billiga Pacher och pistol hänge till airsoft uniformen. Där hittade han en platta med 120 färger för 150 kr, ink frakt! 150 kr för hela skiten!! Det beställde jag !

Så nu väntar jag på att min platta ska komma snart!

 

 

Längtar!!!

 

 

 

Nu ska jag sova!

 

Puss & Kram J!  

Av J - 18 april 2010 20:50

 

 

 

Robin  <3

 

 

 

 

Ja vad kan jag säga? Dagen har gått snabbt, sov ensam inatt =( Puppe var ju i skåne med sina lumpen kompisar. Har drömt om att jag diskat och groder som hoppat upp ur disskhornet, tills jag kände av att katten låt och lekte med min fot!  Jag tog mej upp 6.15 för att göra mej iordning till jobbet!  Min första dagtid som självständig "undersköterska" härligt!

Vad kan man säga? Egna beslut, egna tag och rapporter!

 

Härligt!

 

Dagen har varit bra. Jag kom hem lägenheten var nystädad av gårdagens städning! Kändes skönt att det var gjort!

Puppe kom hem vid 3, gick ner och handlade så lagade vi spagetti och köttfärsås, väldigt gott!

Vi var ute och gick vid hamnen kollade på båtarna låg i gungstolen vid vattnet, härligt!

Har inte kännt mej så avslappnad på länge faktiskt.

Allt plugg, jobb och människor som lever runt mej som stressar mej har jag fått nog på!

Högskola har jag sökt så det är klart!

Mina program som jag sökt är:

 

1. ssk, sjuksköterska!

2. Mäklare i Malmö

2. biomedicin, personlig tränare.

3. ssk.

4.ssk

5.ssk

6.ssk

7. Idrottsvetenskapliga programet i örebro.

Ja något sådant hette det!

 

Mitt Projektarbete är klart!

Vi genomförde det igårkväll! Väldigt trevligt var det, tyvärr kan jag inte lägga upp bilder, pga sekretess mm. Men jag kan säga att dem hade väldigt roligt och det var uppskattat att vi hade det!

Tyvärr är det lite mindre roliga saker som hänt som det inte är någon ide att ta upp här.

Är så lycklig iallafall att jag har min pojkvän som finns för mej hela tiden!  Och underbara kompisar som stöttar mej!

Livet lever vidare och man blir starkare ju längre tiden går!

 

Nu ska jag Hoppa in i dushen, lägga mej tidigt och sova jämte min Puppe!

Puss & Kram J!

 

 

 

Av J - 17 april 2010 13:53

    

 

Vår älskade Kajsa som myser med vår älskling "Hubbe, Apjävel, Älskling, misen, sötnosen" ja allt vad vi kallar vår mise.

 

                 

 

Melinda skulle prova Alko gun shotet! Riktigt kul ;)

 

  

 

Fyfan vad vidrigt det va med ren sprit som sprutas in med ett plats leksakspistol som är för shottar.

 

  

 

 

 

      

   

 

Erik och Ida :) Grattis Ida som fyllde 21!

 

 

 

Melinda, Jag och Meela :)

 

       

 

Vi körde "sanning eller konsekvens" så Erik fick byta kläder med Ida!

 

 

Idag är det Lördag igår jobbade jag kväll för första gången efter inskolningen, vilket gick jätte bra!

Efter så gick vi över till Henkes kompis Johan och satt där en stund, för att sedan gå hem o sova!

Dagen består av att Robin åkt till Kristanstad för en återträff med sina lumpen kompisar, ut o festa, hoppas han får roligt :) Fick till slut iväg honom hehe.

Jag själv ska fortsätta städa lägenheten. Ser ut som en katastrof, inte orkat göra iordning kläder efter att ja tvättade för typ 1 vecka sen, så det ligger i tvättkorgar här! Vill även få bort Robins gamla tv som står här så att man kan köpa någonting och ställa där.

 

En dag bakade jag en Tuppkaka som Robin förstörde med att "Måla" på den

 

Detta blev resultatet!

 

  

Vilket han tyckte va fint!

 

 

Vi har även varit i veckan och ätit på Harrys, som vanligt. haha .

Sendan gick vi vidare hem till mej och Robin och åt Banana split!

  

 

Detta vart den ena som vi gjorde HAHA!

Men gott vart det!

 

Ha en bra dag nu ska jag fortsätta städa och lyssna på musik!

Puss & Kram J!

 

Ovido - Quiz & Flashcards