misssj

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av J - 1 januari 2011 23:28

Gott nytt år allihopa!   

Min nyår vart bra! Jag städade, dammade, dammsög, moppade golvet under hela dagen, fixade mej, sminkade mej, gick ner med Melinda och Johan och handlade, Ost, kex, paprika,melon, blanddricka osv.

Vi gick hem, provade löshåret! Passade perfekt, Lockade hela håret, satte upp de och fixade de sista av sminkningen! Perfekt!

Simon och Frida kom, Johan fixade osten, paprikan osv. Kocken i köket! Vi började spela lite på Wii-et. Sen kom Emelie, vi öppnade första flaskan vin! Började spela Sing star på Wii. jag klassae ut alla! haha gött !   


När klockan va 23.40 ringde porttelen och så kom Robins kompisar, som ville få med oss att skjuta raketer, så vi fick med skumpan och allt och begav oss ut! På stora torg så vart det ett bröllop, så vi smällde raketerna där! Joel S höll på att spränga sig själv nästan haha, och tände på sina egna rökbomber. ush.. har verkligen fobi mot sånt sedan min kusin fick en raket i ögat... inte kul.

När vi vkom upp igen så värmde vi oss lite, plockade ihop det sista av drickan och begav oss vidare till Robins kompis där det var fest. Så vi drack, hade kul och pratade, Någon snubbe spydde över hela golvet och väggarna i hallen, tack gud så klarade min jacka sig och skor! Men tydligen inte andras, haha.


Vi kilade hem senare på morgonen, Melinda Johan och emelie käkade frukost, och sedan begav sig hemåt. Jag och robin vart uppe lite till, trotts att man var jätte trött.

Vaknade iallafall vid 10 och kunde inte somna om, mådde ille, men efter ett glas vatten så mådde jag bra igen, och somnade om. Vid 13 så kände jag av att Robin vaknade och kramade mej och pussade mej på ryggen, så då blir det ju att man vaknade också   

Tyligen hade jag tänt tv-n på morgonen så vi låg i sängen och kramades o kikade lite film! Idag har jag tränat lite här hemma, fixade ihop en sallad/frukt tallrik som frukost/lunch. Och nu på kvällen käkade vi varma mackor, Robin ville först inte ha, men sen km han ut i köket och såg min och fjäskade åt sig att jag skulle fixa till honom också! haha.  Nu kikar vi på mamma mia, och spelar spel. Imorgon bitti kl 08 ska vi ut till hans mamma och köra hästarna till ett annat stall, jag ska fixa lite saker där ute och gå en promenad med Kajsa.


På Tisdag åker dem till Florida så då får vi kajsa i 1 månad och hela huset för oss själva! Ska självklart fixa någon fest där som Robins mamma sa att vi kunde ha om vi nu ville, så ska passa på att ha det när Frida kommer ner igen nu i Januari!   Då ska vi även fixa en spakväll som vaa planerad, för dem har ju även bastu, så ska i mysa alla tjejer! Få se vilka som är på det!

Nu ska jag skära en melon skiva och kika film! Men först, lite bilder!

Dock är några tagen med mobilen, Iphone har inte så bra kamera.


Nyår 2010-2011


 



Jag



 


Jag



 



Jag och Fridis



 


Jag



 



Meee





Friiidis o Ja





Emelie och Älskling



    



Jag och Älskling!





Hehe <3


  



Emelie <3


  



Emelie.



  



Melinda <3


     


Herr Simon

Ovido - Quiz & Flashcards