misssj

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av J - 18 januari 2011 17:46

Heellu allihopa! Många läsare idag ser jag! yeey   Lite fler än vanligt, strecket bara forsade uppåt, undrar vraför?


iallafall så idag så har jag jobbat, varit på Manpower och så promenerade jag hem med den nya tjejen från Sotckholm på jobbet! Kom varandra liiite närmare!

Trevlig tjej, 21 år från Stockholm! som precis flyttat hit!

Nu sitter jag här och ska strax ut till tvättis och slänga in lite tvätt, tänkte köra säng kläderna idag, hade jag tänkt, Robin har tjatat på de ganska mycket nu och idag så tar jag mej tid för det! Hade ju tänkt träna, men det får bli att tvätta och en lång runda med Kajsis senare ikväll!


Dagens mat :

Frukost:  knäckebröd, med faktiskt ... ingenting på !

Middag: Ägg, paprika röra med tonfisk och hackad tomat och gurka till!


Undra vad det blir liiite senare! Kanske en knäcka macka till, eller kanske en god smoothie!? Har ju Smootihe shaken från Apoteket som jag skulle prova.. hm., kanske ska prova de? Iom att shaken från Life butik va Blääää, hallon smak dessutom! Inte ens Robin tyckte om den, han som är van med sådan dryck!


Ahja! Får se, nuu blir det lite CoD!






Ovido - Quiz & Flashcards