misssj

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av J - 30 januari 2011 14:44

haha man kommer inte undan dem dära söndagarna alltså!

i Fredags var vi hos Robins föräldrar och tvättade, sen hem till hinken lite väl sent. Hem, på lördagen var jag en sväng i stan, mötte upp Melinda så vi tog en sväng!

Köpte lite smycken och hämtade mina skor jag beställde!

JAG ÄR SÅÅ KÄR!

fy fan va snygga dem va, på var dem ännu snyggare! Hela klackskor med 14 cm klacj fy jädran va bekväma dem va också ! Fick även många komplimanger om att dem va snygga och satt fint på ! YEAH!

Kvällen igår invigde jag ju mina nya skor! Förfest hos henke, henke blev as packad men roligt var det!

Kvällen började på 3 hjärtan,vilket var rätt nice! Sedan vidare till Asian vilket var lite tråkigare stämmning på! Försökete få i Henke lite vatten hela kvällen men ja det gick ju inte så jätte bra! Han kastade sin plånbok som jag hämtade upp.

haha helt koko kvällen men jävligt roligt! inte alla gånger denne snubben blir så full. haha!

Kändes bra iallafall att henke sa att "han älskar att vi blivit vänner" kändes skönt, kanske var bra med en liten paus?   O så klart tar man ju hand om sina vänner när någon blir såhär full, lyckades nästan bli tagen av farbror blå samt utslängd av 3 hjärtan! Men det blev bra till slut! Tills han helt plötsligt sprang hem! Idag är det slapp dag, Robin ville ju såklart beställa mat, så körde denna gången på en kebabsallad utan sås och utan bröd!

Käkade inte ens halva och blev propp mätt!



Mina kristaller från mitt halsband har ramlat av, ingen aning hur, fattas 3 stycken små runt om, så har letat ihjäl mej efter asken som swarovski har är garantin på smycket, så ska skicka med Robin det när han åker ner med sin pappa! Älskar ju det halsbandet! Så kanske inte ska använda det så mycket som jag gjort nu när man vet att kristallerna ramlar av!

Är grymt sugen på att beställa en Iphone swarovski skal av bara kristaller!! Får se hur det blir, kostar dock 5 000, så kasnke får bli när man har helttids jobb!

Får iallafall önska mej något sådant på alla hjärtans dag soom jag också ska börja planera nu när han åker! Ska ta honom med storm alltså!

Ovido - Quiz & Flashcards