misssj

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av J - 6 januari 2011 23:50

ÅH har sån abstinens för att träna!

Trodde aldrig detta skulle hända sedan länge, men ja jag har ju träningsvärk som in i bomben,  men så vart jag inne på Paows personligatränares blogg och kollade på lite videor, åh gud sicken abstinens jag fick efter träning! Som att jag bara ville springa tlil gymmet och gymma som in i helvete!!

Haha, ja jag har inte kännt så på längen faktsitk, tror det var för att Friskis och fläskis inte var så bra, men nu när jag faktiskt tycker om Actic så vill jag bara dit igen o igen o igen! så funderar på att dra dit imorgon bitti och träna, men dock är jag lite sne för det.. eftersom att IMORGON


ja imorgon så ska vi, vängänget ut till Harplinge,har skickat iväg inbjudan på sms till alla som ska med, och naturligtvis partner till alla! Vi ska ska åka och handla först, laga mat, göra peeling, basta, laga mat, äta, dricka, spela Kinect som henke ska ta med sig, och naturligtvis spela Wii! Yey, och de flesta har faktiskt nu hört av sig att dem kommer att komma!  Detta ligger lite långt från stan å vi alla kommer att sova där!   

Kommer bli jätte roligt!

Ser fram emot detta som in i bomben!!

Kommer bli hur mysigt som helst.

Av J - 6 januari 2011 14:19

Igår skulle jag bara till läkaren sen hem, göra mej iordning sen promenera upp till jobbet igen, men när jag skulle inom mitt älskade apotek, gick in för att mamma hade fika, satt och pratade med henne, så säger jag att, jag kan missa bussen så jag kan gå ner till stan istället, så att bussbiljetten går ut.

Just där stod min chef och sa "du kan börja nu om du vill?"

OFC! Så jag drog på mej kläderna och började jobba! Dock hade jag ett rött linne, vilket vi inte får ha. bara lila eller svart! Så jag fick dra på mej apoteksrocken! yey! kände mej som en receptarie, men hade hand om mina leveranser! haha. Ja men det var kul, jobbade till min vanliga tid, så jobbade 3 timma extra, extra cash iaf! När jag kom hem vart jag helt slut, drog ner på åhlens och handlade lite smink. Tydligen vart alla affärer stängda tidigt igår? Så besviken jag blev.. Men inte åhlens inte!

När jag kom hem så la jag mej ner för att sova en 30 min, slutade med att jag vaknade 3 timmar senare, alltså klockan 21 för att Emelie ringer och säger, "Sover du??? Du ska ju emd ut! jagär påväg till dej nu! " aha? kände att jag inte kunde dissa henne när hon är påvääääg hit liksom?

"nej du får inte komma in!!"

hade varit en aning osnällt... Så jag hade ju inget val än att dra mej in i dushen och göra mej iordning inför utgång, vart inte alls taggad vilket jag hade sagt dagen innan, även igår på dagen när jag pratade med henne så sa jag till att jag inte kände för att gå ut, hade träningsvärk i hela kroppen och sjukt trött vart jag också! Men ja... det blev så iallfall!

Senare på kvällen kom Sandra hit, vi sjöng lite och drack, sedan så gick vi ut för att möta hennes pojkvän, och sedan vidare till Mårtenssons hotell, Underbar! Oh vilken kö! Jag sa redan i början att vi skulel dra men det ville inte dem! Vi fick stå i kön i 30 min, jävlarna som trängde sig före, åh hatar det!!

Kan dem inte bara ställa sig i kön som alla andra?!

Dock vart det bara 92-or i princip eller så var det utlännignar som stötte på svenska små tjejer.. kuuul! En jävla kille som gnuggade röven mot min röv hela jävla tiden, vilket var irreterande. Folk som ska skrika och kramas för ngn dem såg, igår? mitt på dansgolvet.. ja.. eller lfolk som ska sprina omkring på dansgolvet bara för att hitta någon.. jag vill dansa ? inte knuffas hit och dit på dansolvet. vilket vart rätt irreterande.


Vi var rätt mycket inne på Schlager dansgolvet, och dansade. Där vart det riktigt bra faktiskt, och halleluja för att brandlarmet inte gick! som det alltid brukar göra där! Sandras pojkvän blev så full så att det slutade med att han spydde rakt ut på golvet, dock hade jag och Emelie redan gått för att hämta ut jackorna, men ja! HAHA kul! De övriga åkte iväg hem medans jag kikade in på donken och köpte mat åt älskling som jag hade lovat honom att jag skulle göra!

Gårdagens klädsel!


  



HAha eller ja.. så såg jag ut igår!


Ikväll ska Robin spela, jag ska bara ta det lugnt! Imorgon åker vi ut till Harplinge och ska festa i hans föräldrars hus, dock vet jag inte vilka som är med, han ska bjuda dit sina gamla barndomskompisar, som vi egentligen skulle träffat på midsommar, dem hade fest så jag Robin och Melinda skulle ut dit, men då var det 2 stycken andra som kom hem till oss som inte ville dit, så vi satt hemma och kollade på film och åt BK mat istället.. Jag somnade kl 20 ungefär. Roligt! nej inte så.. Men ja nu får jag äntligen träffa dem!


Emelie skulle med, Melinda och Johan vet jag inte, har inte fått något svar än... Ska ringa Robins mormor också tänkte jag och säga att hon kan komma och lämna kajsa om hon vill, medans vi ändå är där i 3 dagar nu i helgen så kan hon få vara hemma lite ! Neej, men nu ska jag käka lite frukost, ska se om vi drar på bio ikväll kanske? eller om jag ska ut och gå lite och sedan kolla på DH ! Är på Avsnitt 10 nu! Så jävla bra! Robin klagar redan på att jag sitter och berätar allt som händer och förklarar, så inte han kan se, och ibland så frågar han mej frågor så får jag förklara! haha. Men jag är iallafall inte värre än i början av vårat förhållande, när han satt och föklarade HUR dem spelar in en film och HUR dem har fått ihop allt. åh! Bra att han inte gör det längre iallafall !  

Nu ska jag kila och göra lite frukost!


Ovido - Quiz & Flashcards