misssj

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av J - 24 januari 2011 03:56

Jag har världens med underbaraste pojkvän <3

Av J - 24 januari 2011 00:45

Ush e så jävla förskyld så att det känns som hjärnan och ansiktet kommer att explodera!

Har inga bihålsinflamations tabletter hemma   inget nässpray heller... Hatar nässpray, får så ont i näsan när ja sprayar, så jag hade 1 sista utväg.

Lincvätska!!!

Koksalt droppar i, håller för näsan lite, sedan massera bihålerna, snyter sig så kommer hur mkt som helst ut!

Känns bra i någon timme sen göra det igen!

Nu känns det iofs mycket bättre för mej, men imorgon bitti kommer jag nog spränga ansiktet!

om jag inte ringer  doktorn på morgonen för tabletterna.. Fan att dem är slut.. jag som vet att jag alltid får bihålsinflamation vid denna tiden på året.. Inte nog med det så försvniner rösten till och från. har hållt på så nu i 1 vecka men ja. nu försvinner det hela tiden. Lite läskigt.. Om man inte ska ta och lägga sig i sängen och kolla på film på voddler!

Ovido - Quiz & Flashcards