misssj

Alla inlägg under maj 2011

Av J - 28 maj 2011 09:06

Absolut ! Ligger i vår sång hemma hos Robins föräldrar och ska snart äta frukost, åka handla och göra mej iordning :) kalle ha redan ringt och sagt att hanÄr på g! Mattsson Kmr vid 13 o Co. Sen Kmr vissa utspritt pga jobb skola osv sam nöjt tro ja att 40 -50 pers e bjudna men ja tror hälften kunde! Ska se till o få iordning på lite saker :) som tur e så har vi solen på vår sida idag trotts att de stod hela veckan att de skulle regna ! :D ha än så länge fått ett presentkort på systemet ! Hahahha och lite små saker samt av Robins päron en käka maskin som vi tänkte köpa innan fast med inbyggd mixer :) skit praktiskt! DockFår vi kanske inte plats med den nu men så snart vi får en 2a i samma hus sÅ ;) pengar osv. Av morfar Kmr ja få välja ut örhängen som ska matcha mitt kristallhalsband och av robin en matchande ring :) kan inte bli bättre !!! Vi Kmr fests här nog hela kvällen/natten IOM att de finns plats för alla :) hoppas de bli as skojigt ! Hehe nu ska ja väcka min fjant som e ena ning bakis, tackno lov att jag tog de lugnt med rose vinet igår :D

Av J - 25 maj 2011 22:23

Ja det är bara mindre än 2 timmar tills lilla J blir 20! Robin sitter och slår in mina present(er) ! nu, hör hur han och apan sitter och bråkar, antar att apan leker med pappret? haha. Snart blir ja 20 i helgen blir det fest, imon blir det smörgåstårtkäk! Mums. Jag vill såååå jätte gärna kika över kylen för där ligger dem... Men då blir det ju ingen överraskning   


förövrig är Robin klar med sin ordningsvakt utbildning, så han är numera ordningsvakt samt väktare! Woho. För mej är det sommararbete på apoteket och förhoppningsvis kommer jag in på utbildningen jag vill!

Av J - 19 maj 2011 14:28

Torsdag idag, är ledig som alltid! trotts det gick jag upp vid 7 för att väcka Robin som skulle på sin ordningsvakt utbildning, så han kommer upp ! Efter han hade stuckit kunde jag inte somna om.. men somnade vid 08.30 så väckte emelie mej vid 11 att hon ksulle hälsa på en snabbis innan läkaren. Har varit nere på stan lite, sitter och lyssnar lite på Josh Gordan (?) sicken underbar röst och så urgullig han är! Idag är en sådan dag när jag känner mej jätte kär i min älskling och bara vill slänga mej i hans famn och pussa honom!  Vilket han gjorde med mej imorse när ja la mej i sängen igen. hehe.


Har skickat ut inbjudan och planerat min födelsedagsfest osv, Robin klagar på att jag måste säga vad jag önska mej hehe. igår sa ja till honom att jag ville ha ett stort skoställ och att vi får bort ett rött skåp vi har skorna i nu. Så att när han är klar med sin utbildning så kan han ha sina securitas och orningsvakt kläder i garderoben i hallen! Men det ville hna inte, ska tjata lite till på honom, så kan lika gärna jag få det som en födelsedagspresent ist för ngt sjukt onödigt..


Melinda och Johan har fått lägenhet i stan, woho!! Så nu blir det mer häng med Melinda, bara liten gångavstånd härifrån vilket är sjukt skönt, man måste inte ta bussen! Så nu tagga vi flyttfest och födelsedagar framöver samt studenter!


Tror btw jag har tränat lite för mkt har så ont i skenbenet så det inte är sant. kan knappt böja foten.   Men det hindrar väl inte mej till att inte träna? hehe. skivstång nästa!

Av J - 15 maj 2011 14:37

Söndagen den 15 Maj är det endast 11 dagar tills jag blir 20! Woho! Men inte så spec, jag menar.. ja får köpa på systemet? Deeet har jag ju redan gjort när dem har bett mej betala ist för robin o inte ber mej om legg? Så inget spec med de, men det jag vill inviga är att jag vill åka till Tysland med ngr dudes och köpa sprit! Så det kommer vi väl antagligen göra!   


Meeen ialalfall så det ända jag gör nuför tiden är att jobba och träna! Så har inte haft ork att blogga något. Så nu ska jag iväg och träna lite idag igen! hahah. har blivit som ett beroende!

Av J - 12 maj 2011 14:24

Det är redan Torsdag hade sovmorgon så vaknade vid 12.30 haha! Stackars älskling som fick gå upp 07.30 till sin utbildning! Meeen snart e han klar med den o kan börja jobba! Wiho!   Snart börjar han ju på securitas också så stolt över honom att det går bra nu ! Själv har jag sökt 2 utbildningar nu, en till malmö och en till härnosand, Härnösanden är på distans och den i malmlö kommer jag antingen få pendla eller som jag och Robin pratade om att vi kommer flytta dit, eftersom att det ger oss större chans att få ngt bättre! Men det får vi ta till hösten! flyttar inte själv iallafall. Så nu disskuteras det om vi båda ska flytta eller om jag ska pendla  . Så får se hur det blir !

Igår skrev jag ett jätte långt inlägg men den publicerades inte ? Vet inte vad som hände så orkade inte skriva om eller något annat. Ska diska lite, senare ikväll blir det ju skivstång + dans fuego! Jippie!!

Av J - 5 maj 2011 11:45

har egentligen inte så mkt och säga förutom att det händer hela tiden saker nu ! Alla dagarna är typ uppbokade, förutom idag. Så jag och älskling ska antingen till Ikea för måste köpa lite saker eller till Malmö till ngn airsoft butik!


Igår hade vi spelkväll med John och Simon, lagade mat och drack lite. I Tisdags va jag och tränade, va ju min kväll i Tisdags så gjorde fyllda aburiginer (hur detta nu stavas) Robin hade trumkåren och sen filmkväll med Simon så han kom inte förrän sent på natten!

Av J - 2 maj 2011 16:26

Sitter nu här framför datorn äter på min tonfisk röra, som jag har blandat med vattenkastanjer, gurka och paprika. väldigt gott, snart bär det av för träning! Medelpass gympa står på schemat! Ska gå ner och möta upp Fia 17.55 så ska snart börja packa ner mina träningskläder!

Handlade nya tränings linnen på Team sportia idag! Köpte även en liten sak till min älskling där !   

Ovido - Quiz & Flashcards