misssj

Alla inlägg under juli 2010

Av J - 30 juli 2010 18:22

Dagarna går, snart slutar jag mitt sommar vikariat, jobbar där snart 3 månader, 90 dagar. Chefen gick på semester och informerade mej om att hon vill att jag blir timanställd och ska inskolas på de övriga avdelningarna!

Känns gött!

Är helt slut efter mina dagars jobb med typ 4 timmars sömn per dygn?

Syster Halmstad som vägrar komma med lugnande trots att brukare har panik ångest, aggresiv och ja helt väck i huvudet.. psyket nästa?

Det jävligaste e att till slut blir man lika väck i huvudet..

Men nu har jag 3 dagars ledighet!

Igår var vi på Fiesta, Jag, Melinda, Robin och Johan. henkes bror. Det var verkligen roligt!

Trotts den kassa musiken så fungerade det bra!

jobbade gårdagen 07.30-13.30 när jag kom hem lurade jag Robin att jag bara hade rast, somnade. Men vaknade igen av att han trodde jag skulle komma försent till jobbet.

Det kom fram till slut att jag hade slutat när han ville åka iväg och köpa nya lakan och badlakan. Då kom min ide " vi åker till ullared!" Vi försökte ringa runt för att få reda på om någon ville följa med. Folk jobbade, eller var allmänt tråkiga!

Meeeen min lilla Diva Melinda ville så klart följa med!

Så jag, Robin och Melinda gav oss iv äg! vi åkte först till steninge och bytte bil. och så var vi påväg! Vi köpte

 

  • Badlakan
  • Dra på lakan
  • Ny lampa
  • Massa smink och saker till håret!
  • Massa saker till katten!

 

Man har ju bara trotts allt varit i Ullared 3 ggr i sitt liv!

Senare på kvällen kom Johan från jobbet!

Vi ringde taxi och gav oss iväg mot Tylösand!

 

såklart tog jag Taxis nummer så vi ringde honom påväg hem igen!

Efterfesten hölls hemma hos mej och Robin. Jag bäddade så dem båda kunde sova här och hjälpte Melinda av med kläderna! HAHA sicken syn det var.. Fick 2 timmars sömn och när jag väl somnade vid 11 så väcker Johan mej med att gå ner till bilen och lägga pengar i automaten! Dagen har spenderats med att jag, Melinda och Johan spelat xbox och haft väldigt lamt men rolig dag . haha

 

Silver shampot som jag köpt verker och mitt hår blir allt mer som jag vill ha det!

Kvällen ska spenderas hemma och somna tidigt! Imorgon blir det ut till ugglarp och fira robins pappas 50 årsdag!

 

Puss & Kram J!





Av J - 27 juli 2010 00:29

Dagen har bestått av ledighet!

Så sköönt efter helgens jobbande!

plus att 00.00 rullade pengar in på kontot!

Härligt!

Nu har jag bara en hyra som ska betalas..

köpte silver shampo idag, så nu blir håret bra!

Har även klippt lugg!

Blev såhär



Ilördags var jag ute trots att jag jobbade delat pass 07.00-21.15

plus att jag jobbade  söndag 08.00-16.15

Fy fan va trött ja va igår kväll. ändå så ville ja träna och somnde 01.00 trotts mina 2 timmars somn o lite små lullig..


Men nu ska jag lägga mej. puss & Kram J!  

Av J - 22 juli 2010 11:41

Natten är ung, är mitt motto nu. igår vart vi och hyrde film.

Blev snabba cash, case 39 och play it..

Melinda och Mange va här så vi kollade på Case 39, som verkligen a as bra!

Tyckte jag iallafall.. blev också att hunden Chack följde med!

SÅåå söt!

 

  

Av J - 21 juli 2010 21:06

Nu är jag med i en tävling till!

nämligen en bikini tävling!

Du går in på snyggunder.se och kollar på deras bikini sen väljer du ut den du tycker är snyggast och lägger länken i en kommentar till

 

Zaida, du kan gå in HÄR för att se tävlingen!

 

Hoppas att jag har turen på min sida och vinner nu när man snart ska åka iväg på semester!

 

Puss & Kram J!

Av J - 21 juli 2010 20:26

Klockan blev 6 när jag började med middagen, perfekt när jag ha kollat klart på Beverly Hills på TV4!

Jag gjorde kycklingfile i creme frech, riven ost, mattlagningsgrädde, färsk vegeta med ny potatis, så jäkla gott! Maten blev klar till klockan 19.00 när älskling kom från jobbet! Dukat och städat, damsugat och moppat golvet is done!

Nu fick jag bevisat för Puppe att jag är BÄST på att laga mat! Han tyckte det blev riktigt gott! Mums!

 

Some pics? Yes please!

 

    

 

Nu återstår det o se om Melinda och Magnus kommer hit ikväll!

 

 

Puss & Kram J!

 

 

Av J - 21 juli 2010 16:14

Nu är jag med i en tävling på Nelly.se så gå gärna in och rösta på mina skor!

Om ni nu tycker att dem är snygga ;)


Puss & Kram J! 


Här kan ni rösta!



  



Av J - 21 juli 2010 13:07

Dagen igår spenderades på jobbet 07-16 va as trött iom att jag bara sovit 5 timmar båda nätterna!

Efteråt blev de iväg o träna, käka mat och sen film kväll med henke!

Blev alla följderna på "män som hatar kvinnnor" så grymt bra! bara att ja satt i 5 timmar o höll mej vaken för o se filmerna så slutade det med att 20 min kvar på filmen så somnar jag!

Missade hela slutet och vi gick hem för att sova.


Idag skulle jag träffa zeynep men hon jobbar ju tydligen =/ sen blir de o träna igen!

Har fett träningsvärd, då ja har höjt mina vikter!  Börja synas lite muskler nu ;)


Puss & Kram J!

Av J - 21 juli 2010 13:07

Dagen igår spenderades på jobbet 07-16 va as trött iom att jag bara sovit 5 timmar båda nätterna!

Efteråt blev de iväg o träna, käka mat och sen film kväll med henke!

Blev alla följderna på "män som hatar kvinnnor" så grymt bra! bara att ja satt i 5 timmar o höll mej vaken för o se filmerna så slutade det med att 20 min kvar på filmen så somnar jag!

Missade hela slutet och vi gick hem för att sova.


Idag skulle jag träffa zeynep men hon jobbar ju tydligen =/ sen blir de o träna igen!

Har fett träningsvärd, då ja har höjt mina vikter!  Börja synas lite muskler nu ;)


Puss & Kram J!

Ovido - Quiz & Flashcards