misssj

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av J - 2 januari 2011 23:04

Jag har bestämt mej, just nu sitter jag o kikar jobb, just nu i malmö.

Vi har en lägenhet i Falkenberg så kan lika gärna söka jobb där också, men satsar mer på Malmö, större chans att komma någon vart än här. Plus fler möjligheter för Robin att få jobb, vi kikar även jobb i Norge, jag är på reserv 20 på högskolan så om jag kommer in där så flyttar vi nog antagligen till Malmö ev, så pluggar jag i Lund. Ja.. Så ser mitt liv ut för tillfället.

Har även bestämt mej för att sätta igång med 1 av mina projekt, ska ta reda på lite mer först. Sen ev det andra också, men det får nog vänta lite till.


Ska sätta mej och skriva ner lite!



Btw, irreterar mej på folk som inte åtminstonde kan klä upp sig lite för nyår! Det är ju trottsallt nyår liksom... Jag fattar att vissa har kläder som är "deras stil" Men andra liksom... nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards