misssj

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av J - 4 januari 2011 23:42

4 Januari

Jag har tränat så sjujt hårt dessa 2 dagarna så jag har så ont i häcken och i armarna, imorgon ska jag dit igen men bara träna kondisen! kanske tom simma lite, ska iallafall till läkaren kl 10.30 så direkt efter tror jag att jag ska kila ner och träna!


För övrigt har jag jobbat idag, sjukt strssigt kom dubbel leverans, så får väl se om ja kommer få jobba över imorgon också kanske. Just nu vill jag bara lägga mj i sängen och hålla om min älskling och somna på hans bröst. men han sitter och spelar så ska nog snart lägga mej med misen och sova!

Åh vet inet ens vad jag ska skriva är helt slut. haha! Emelie har verkligen fått igång mej på gymmet! Käkade ven en jätte god fruktsallad när vi kom hem, emelie köpte vanlig sallad och jag köpte lite paprika, melon osv. och hackade ihop en as god! känner verkligen att det är bra!

Av J - 4 januari 2011 00:33

haha ja nu är det en ny dag och nya möjligheter, som alla skiver antingen varje vecka eller dag.

Iallafall var hos Manpower idag och fick hjälp med CV-t och personliga brevet. eller ja.. hjälp och hjälp, han tyckte att mitt var perfekt! haha så inte så mycket hjälp där inte. vi pratade mest om Vad jag är ute efter, vad jag vill jobba med, osv. han gav mej lite tips som kan vara till nytta, så nu har jag skrivit klart några cv jag ska skicka iväg!


Igår köpte jag ju förste säsongen av DH! yeeey!

så nu har ja kikat alla avsnitt 1-5, vilket jag redan sett en 155555 gånger, men nu har jag tom fått med Robin att intressera sig i det. Nu ser han ju lite sammanhang med det han sett. haha! Har även varit och tränat idag, jobbat osv. Har haft en bra dag faktiskt!   

Ska kika vidare lite på mitt projekt! See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards