misssj

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av J - 27 januari 2011 23:07

Ja idag var vi i Helsingborg och shoppade, eller ja Robin shoppade mest, hade tänkt köpa skor men hittade inga snygga! Robin köpte dock byxor för ja... Inte ens värt och nämna priset, men han vart nöjd iallafall!

Det tog exakt 6 timmar för oss haha!  Sjukt snygga piercingar till tungan så nu ångrar jag att jag inte stod kvar i den där kön. Fick nog efter att ha väntat i 20 minuter på folk som precis hade piercat sig som skulle byta stav osv..

Rätt jobbigt med sådana människor !

Så nu ska jag sitta och beställa hem massa småkulor och tärningar osv !


Var inne på game också i hbg, så nu ångrar jag att jag inte köpte ett spel till datorn som jag va sugen på att köpa ! Får åka dit snart igen!


Imorgon blir det shopping igen, ut till Robins föräldrar och sedan på kvällen, ut?

Ovido - Quiz & Flashcards