misssj

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av J - 22 januari 2011 14:22

Ahja ! men iallafall som många andra så följer jag kissie och paows bloggar! Jag tycker båda är bra, dock tycker jag att kissie verkar tappa rätt mycket pga sin pojkvän, men det är väl fulltnormalt att när man är med honom kanske bloggen inte kommer i 1a hand! Paow tycker jag också har tappat lite, hon skriver ju i princip samma sak som Hugo, pojkvännen? Men som jag på sistonde tycker har blivit mindre och mindre. Inte så mycket uppdateringar heller, MEN iallafall så, jag tycker att båda är bra i sig, bra på 2 olika sätt! Men en sak som jag tänkt på den sista tiden när man läst om Kissies barndiet? Kanske man ska prova någon dag? Nä men iallafall, var det inte Paow som först kom ut med att hon gillade att äta barnmat ibland och när hon ibland gick och handlade kunde hon köpa någon burk? Efter en snabb tid kommer Kissie ut med att:

"Jag är först i Sverige med detta!"

Det kanske hon är? Men vart fick hon sin ide från egentligen?



  


Dock tycker jag ju att Paow är naturligt söt tjej! O att Kissie var det innan hon började med alla sina ingrepp, på fyllningar eller ja allt va man nu ska kalla det.


  


Av J - 22 januari 2011 09:45

Längesen man uppdaterade ser jag ! BAD !!

Men iaf! har haft fullt upp men samtidigt inte. Hela veckan har varit konstig, har blockat men inte publicerat inläggen, pga det har varit rätt mycket negativt och måste skriva av mej för att inte det ska hamna på folk ! Men nu är jag glad och positiv igen!

Igår vart vi på Wild West och åt! Myyyms!

Trevligt trevligt var även uppe en sväng till morfar i Falkenberg med Kajsa, som skötte sej väldigt bra på trippen med tåget! Så idag ska hon få goood mat!

Kajsa fick en favorit iaf ! Morfar! Min, världens bästa morfar som matade henne hela tiden med köttbullar! haha.

Ahja men lite alone time för mej och Robin, verkligen skönt! Inget negativt, men man måste komma bort lite, och vara ifråååån varandra ju!

Vi kan ju inte sitta ihop och behöver inte vara tillsammans hela tiden!

Igår som sagt så var vi och åt på Wild West, gott! Efter det bar det av mot hinken!

Han avslöjade en liten sak som jag inte tänker skriva här men som kanske ev kommer komma ut inom kort?! Undra va det kan vara !?



Meen iaf så vart Tildha och Fryland där så vi satt och drack lite, jag och Robin gick hem och hämtade lite dricka, jag gjorde mej iordning och gick över igen. För sedan en sväng på stan! Blev inte festa så utan satt på Asian och tog det lugnt, chilla och drcika, prata! Rätt mysigt faktiskt.

Är ju storm förkyld både jag och Bobbin!

Nu kan jag inte sova, vilket är väldigt irreterande! hade gärna kunnat sova ett tag till men orkar inte på något sätt, så ska ta och spela lite dataspel och försöka sova 1 timme sen! Väntar bara först på att Robins bror ska hämta nycklarna till huset för hans familij ska vara där!


Ikväll så ska vi till la simons place! Som har inflyttningsfest, han har ju flyttat till staden och har numera blivit stadsbo! Nice    Det har vi väntat på länge! Vem villl bo ute på landet hela sitt liv och inte har tillgång till så mycket? Ta 30 min för att komma in till stan! Ha! Ush... Inget illa jag älskar att vara på landet så härligt! Men hade nog inte klarata av att bo där! Här har man nära till allt! Så han är numera våran granne! Lite skönt.. Kan Robin fly dit lite då och då så jag får vara lite mer själv!


Såå vi ska dit! Undra vad som händer efter?

Ovido - Quiz & Flashcards