misssj

Alla inlägg under mars 2010

Av J - 31 mars 2010 21:58

YEAH!

Varit hos optikern och fått mina lincer, känns sjuuukt bra! Nu ser jag iaf ! haha. Vart också på banken för att beställa nytt kort som jag kommer då inom kort! Längtar!!! Mitt fungerar inte.. Eller ja magnetremsan fungerar inte så det fungerar inte på vissa ställen.

 

Imorgon ska jag inskolas på det nya jobbet! Göra insulin och läkemedelsprov! Det kommer säkert gå bra :) känner mej riktigt säker, jobbat med det nu i ex antal år!

Nu är påsken igång och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till min pojkvän? Ett påskägg ja... men godis är så tråkigt, tänkte köpa något litet som han behöver istället för påskägg! Vi vart och åt på Bulls innan, sååå jäkla gott!! MMMM!

Har bokat tid hos vetrinären för att kastrera katten! Han är heeelt gone i huvudet! Bajsar i badkaret och allt, helt jävla lost.. Stackars kajsa att vi skyller allt på henne..

Imorgon kommer Robins föräldrar hem från Thailand så då åker min kajsa =/ kommer sakna henne :´( men nu när Robin får körkort och bil kan man ju åka ut och hämta henne och rida med hans mamma lite!! BTW så vart vi och spelade Airsoft bilder kommer komma upp så fort Robin har fixat internetet igen på sin egna dator, det har ju lagt av. Han ska köpa ny blixt och något mer till sin kamera så att jag kan ta AS fina foton! Var ju och köpte nytt snabbare och bättre minneskort så nu kommer det gå undan!

Han tyckte att det fanns vissa bilder som va riktigt fina så det kanske blir någon fotograferingskurs till sommaren eller efter!

 

Nu ska jag sova, Robin spelar på sin dator så ska försöka få honom i säng också snart, ska upp klockan 6! Bye bye Fuckers!!!

 

BTW, min sötnos har äntligen kommit hem!!

 

  

 

 

Puss & Kram J!


Av J - 31 mars 2010 17:17

 

 

 

Min pojkvän klarade teorin!

Grattis Baby!

 

Nu ska han köra mej till Bahamas!

Som jag retar honom för även om man inte kan köra dit xD

<3

 

 

 

Puss & Kram J! 

Av J - 30 mars 2010 19:48

  

 

 

Nu kör Ana igång igen med en tävling, denna gången kan man vinna 4 olika mineral ögonskuggor som man själv får välja ut! Så va med och tävla du också , hemsidan där du kan hitta ögonskuggorna har du här ! ;D

 

Jag valde:

  • Elegant
  • New Girly
  • Angelic
  • Seductive

Varför valde jag dessa? Jo väldigt enkelt :) då måste jag köpa flera nyanser av denna färgen!

Så nu håller vi tummarna!

 

 

Puss & Kram J!

 

 


Av J - 28 mars 2010 22:26

jaa, stressig vecka har varit sjuk o allt.. pluggat mkt och gjort mycket bytte min piercing stav i tungan som jag egentligen borde gjort för ett tag sen, men nu är det gjort iaf.. ska beställa fler, har varit i lund och malmö med skolan, roligt =)

 

helgen planerades med massa festande men så blev det inte för mej, vi började fredag kvällen med att grilla ute på nissastrand med Henke, Melinda och Erik. Jag och robin då också naturligtvis. så när vi skulle upp till lägenheten så börja johanna lilla spy... jaha? Frossa spya skakningar, ja INFLUENSAN E KOMMEN!  Riktigt jävla kul, NEJ! iaf alla gick suksesivt hem så inte dem skulel bli smittade =/ här låg jag i sängen o spydde som ett as. ja väldigt roligt, Robon tog iaf hand om mej och va uppe nästan halva natten   . vaknade sådär 7 på morgonen när ja somnade vid 4 då ja fick upp allt för sista gången, kollade på oprah och tog det lugnt mådde verkligen dåligt och frös, svettades om. ville inte väcka robin heller när han sovit så lite som han gjorde..

Jag vaknade på morgenen iaf. Melinda hjälpte mej ner till apoteket för att köpa febernedsättande och verk tabl. men inne på apoteket höll jag på och svimma, så hennes mamma körde mej upp till akuten med smärtor i hela kroppen och frossa. Det ända dem kunde ge mej va värktabl för hade så ont och en Infektion i kroppen! YEAH The influe!

 

 

Idag mår jag mycket bättre, igår kväll blev de en hemma kväll med melinda o henke. Idag va vi på Airsoft banan med typ 40 st killar/skåningar alltså danskar! haha HA!

man fatta ju inte vad dem sägeR?

och fotade :) riktigt kul, snart ska vi beställa en dräkt till oss!!!

Nu ska ja plugga vidare!

 

Puss & Kram J!






yes

Av J - 21 mars 2010 23:20

Har inte uppdaterat på länge nu men det kommer ändras!

Är knappt på datorn längre, har varit på diabetes utbildning massa skola och massa massa jobb!

Städat ur lägenheten, har öroninflamation och ja.. massa saker!

Denna veckan kommer inte va så mkt bättre!

Åker till Lund och Malmö en dag, läkemedels utbildning en dag, lönen på Torsdag!!! wiiihooo. måste köpa och betala saker till Student/Balen

, måste träffa frisören och in på Body Shoppen, hämta min klänning!

Promenerade till Emelie en dag med Kajsa, Melinda och Emelie för att lämna min Ipod touch som hon skulle låna med sig till Egypten, så vi promenerade ut dit, tog en extra runda som tog mer än 2 timmar, snacka om att Kajsa va trött när vi skulle tillbaka hem, hon fick iaf lekt med Molly och en jävligt lång promenad, hon ville inte ens gå ut på kvällen sen, haha!

 

Nu har vi inte Kajsa längre, mormor kom och hämtade henne idag, men ska tjata på Robin att hanska ringa sin mormor att lämna henne en dag =)! Saknar min hårboll :) Misen mår bra! Han är väldigt lung, konstigt nog sen han kom hem från Uglarp när han vart hos Robins föräldrar några dagar! haha.. undra vad han, kajsa och den katten har hittat på!

 

 

Emelie har som sagt åkt till Egypten, saknar henne som fan.. =/.


ahja nu ska ja fortsätta plugga!

 

Puss & Kam J!

 

Av J - 12 mars 2010 14:50

           Yes! Nu har studentfesten varit och den va svin bra! Blev lite mkt bara och våra kläder va svin bra!

 

Bilder.


Melinda



Kajsa

  



Lena och Jessica 




Stjepan




   Jag



Jag och Melinda på dansgolvet



      Jag och Emilia  


Jag och min sötnos Emelie! <3

 


Lena, Jessica, Fidde och Jag





Stjepan och Lena



Lena, Jessica, Melinda, Stjepan och Fidde

  




Puss & Kram J!     

Av J - 10 mars 2010 16:04

TAGGA STUDENTFEST!!!

Jaaa ikv är det studentfest och Melinda kommer snart hit för att börja festa!!


Bilde från förra!


  

Av J - 10 mars 2010 13:32

Frun ringer maken på jobbet:

- Älskling! Jag har vunnit 3 miljoner på Lotto! Skynda dig hem och packa!

- Vad kul! Vad ska jag packa? Sommar eller vinter kläder?

- Jag skiter i vilket, du ska vara ur huset före klockan tre!

 

 

hahaha!

Ikv är det studentfest!!! TAGGA!

Puss & Kram J

Ovido - Quiz & Flashcards