misssj

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av J - 26 januari 2011 23:30

Wooow idag blev det jobb, gick upp klockan 9? Varför i helvete gjorde jag det när jag börjar kl 14? Nä.. sover jag hela dagen så är jag uppe sent på natten, ingen rytm alls sen jag slutade vicket i augusti.. Så nu ska jag komma igång igen och vakna runt 9 - 10 varje morgon på vardagarna iallafall, tills jag får ett heltids jobb ofc!

Låter inte det bra?   

Tycker jag iallafall, idag var det faktiskt den nya tjejen själv som tog intiativet att gå till stan med mej, jag tänkte ta bussen just pga min enorma förkylning, använder den korta jackan nu tills jag köper nya skor! Känns lite konstigt att först komma med en gåås jacka och nästa dag kommer man med den andra, jag vill nog inte hämta mina jeans hemma, vet inte om jag ens vågar. För första gången använde jag mina pikéer och Robin kollade konstgit på mej. Han har inte ens märkt att jag har varit lite små märkes nörd, numera handlar jag ju mest det jag gillar och faller mej in! Men alla andra mina kläder hemma? Får nog hämta dem. börjar tröttna lite lätt på att bara ha klänning, linne, leggins, och byxer någongång ibland..


Imorgon bär det av till Värla med honey! Ska köpa skor. igen! sen kläder.. Måste ha kläder!!!

Av J - 26 januari 2011 01:57

Räkningar är betalade, försöker att betala dem påän gång när lönen kommer så att dem inte blir liggandes! Som tur är gick jag igenom alla och höll på att  glömma tandläkargarantiräkningen.. men den upptäckte jag ! uh!  

Har även beställt skor !! Åh längrar tills dem kommer, hoppas att storleken passar också ! Ska inviga dem i helgen, undra om det blir mycket festande nu när Robin åker?

nä vet inte.. är inte så sugen på det. Men ändå vill jag fan ha jävligt roligt nu när man väl är ensam!

Jag funderar på att söka en utbildning i Grekland som jag förmodligen kommer att göra! Få se måste bara prata med Robins pappa om en sak först!

Tvättmaskinen i tvättrummet är sönder, har dock varit det ganska länge fast mina kokosnötter till grannar har inte ringt om det! Så imorgon ska jag ringa och säga att det kanske är dags för en ny? Samt fråga om vi kan få nya luckor till köket samt lådor! Hoppas det går fort detta, annars får jag spader och Ringer Robins pappa direkt denna gången!

Sist när spisen hökll på att ta livet av mej när den krånglade och inte ville starta plus att ugnen la av, spisen va ju sådär 20 år gammal?

O Robin som är så bortskämd med att äta ute sket i detta, men när jagflyttade hit och de började lagas mat så ringde jag, dem kom och tittade, inget hände. jag berättade detta för Hans pappa som direkt fixade det. Ibland är det skönt när någon känner ägare så att det trycks på lite! Men helst ska man ju försöka fixa sånt själv tycker jag!



Ovido - Quiz & Flashcards