misssj

Alla inlägg under oktober 2011

Av J - 29 oktober 2011 18:56

Jag skrev ett långt inlägg om en sak som hänt men det tog jag bort tror jag, hehe. Blev lite för känsligt tror jag...

Det hände en väldigt tråkig sak nu i veckan men jag tror att jag och älskling tog ett bra beslut om det till slut.

Dock är ju saknaden stor...


Nu sicktar vi fram emot för den 20 November !!! Då fan smäller det!!!

Av J - 22 oktober 2011 21:01

2 nyheter är inne just nu, så mkt saker händer här så jag knappt hänger med!

Men skriver ingenting här just nu om det..


Kan ju iallafall säga Grattis till Sofia för deras hemlighet !   

Det kommer bli hur kul som helst!

Av J - 9 oktober 2011 00:52

Lördag kväll och jag sitter hemma, faktikst andra helgen i rad jag inte orkar göra, okej förra var jag faktiskt helt slut efter all övertid på jobbet, årsinventering när ja kom hem 23.30 och upp kl 06 igen, kunde ju inte somna förren 02. va rätt trött den veckan.. Denna helgen är det inte trötthet, lite mer oro ledsenhet och ensamhet...

En sak har hänt Robin, en rätt allvarlig. Skulle vilja skriva det här, men helst inte. Det hände i Torsdags, Ringde honom och han ville inte lägga på telefonen på hela kvällen, så fick sitta i telen med honom från 18-00, ja.. tills jag somnade.. Han frågade om jag kunde ta ledigt Fredagen så jag kunde vara med honom hela Fredagen, klart jag gjorde det. Vill ju stötta och finnas för honom så mycket jag kan, speciellt i detta. Att just detta skulle hända honom... Det finner jag inga ord för.. Jävla idioter... Sitter som på spikar här hemma för honom. Det försvinner ju inte på en dag utan kanske veckor, månader...   Kommer bli många nätter utan sömn...

Ovido - Quiz & Flashcards