misssj

Alla inlägg under juli 2011

Av J - 24 juli 2011 22:06

hah jag har upptäckt att det typ bara är söndagar jag uppdaterar?

Kankse mer men men, har mkt att göra nu för tiden, jag jobbar och håller på har faktiskt pluggat teori lite så ja blir dum i huvet på de haha. Men tycker att det är lite roligt ändå. Har beställt hem resten av DH boxarna, äntligen!!! Så nu kommer jag snart ha alla boxar YEAY   har också bestämt vilka boxar ja ska klicka hem senare faktiskt! Så nu har ja lite att kolla på, på kvällarna när jag är ensam i huset. Imorgon flyttar vi resten, tror jag så att vi kan släppa lägenheten. Har även köpt ny bil saaben vägrar vi köra numera haha jävla skit bil! Så nu åker vi runt med en  Bmw    Iallafall som sagt så rullar allt på, fått höra väldigt goda nyheter men vill inte ha ut något i förhand. Robins bror gifte sig förra veckan uppe i Kiruna så kasnke blir en tripp upp till Götet för att fira honom och Åsa.

När vi kom till huset igår så hade hans mamma ställt en bukett med blommor och en stor champange flaska och skrivit "Lycka till med nya huset" så söta.. Nu är vi helt ensama i detta enorma huset, plus alla djuren haha utan bröder och brors barn. Bara jag och älskling. Har också 3 små små söta kattungar här hemma som bodde här över helgen för att hjälpa katthemmet. så söta! Nu ska jag nog ta och gå in i dushen och lägga mej för o sova strax!


Av J - 17 juli 2011 17:43

Söndag söndag underbara söndag men det regnar?! vafaaan.. Men egentligen va vore svensk sommar utan regn ? ja menar .. det är så man vet att svenska sommaren ser ut haha ! Men iallafall, i Lördags så åkte vi till Ikea hela dagen och handlade saker till det nya köket! Än behövs mycket mycket mer men vi har iallafall köpa saker till nya spisen osv. Va ju inte billigt liksom, men klart värt det enligt mej! Är ju trottsallt jag (?) som kommer laga maten haha. Så lite kräsen måste man vara. Använder inte vad som helst. På kvällen vart vi hos henke och festade, rätt mysigt P.A va med oss och festade vilket va sjukt roligt. Första gången han träffar nästan "hela" gänget. Vi va rätt mycket folk, men det var helt okej. Mesta dels med av kvällen satt jag och pratade med Lumpen petra vilket va trevligt, vi pratade mest om att hon e lesbisk, vilket jag beundrar att hon står för. Så vi pratade rätt mycket om det. Konstigt nog.


Riktigt roligt! Lyckad kväll! Nu sitter jag i lägenheten och kikar runt lite, Robin har frågat mej om vi ska köpa en hundvalp, vilket jag sittar och kikar på just nu! Har flyttat hästarna som ska på försäljning och kikar på nya sötnosar! Livet leker med andra ord, ikväll så åker vi ut till Huset och sover där?

Av J - 14 juli 2011 21:20

Dagen har gått rejält fort, jag älskar mitt jobb vill bara tillbaka o jobba, trivs verkligen! Hela morgonen,förmiddagen har jag hållt på på körskolan och lunch/eftermiddag "förkväll" har jag jobbat! nu ikväll har jag bara varit för mej själv och tagit det lugnt faktiskt, ska upp tidigt imorgon för körning så tänkte lägga mej typ... nu?!


Nattinatti!

Av J - 13 juli 2011 21:35

Tja tjaaa blåååggen !

Har fullt upp, vi håller på fixar köket i huset som snart är klart, tack o lov, målare ska komma o måla huset osv. Ska sälja hästarna o köpa nya hehe. flytta våra möbler iom att vi inte hann det förra veckan pga köket. Men i helgen så är vi nog inne i huset med ett fungerande nyrenoverat kök, YEAH! Toaletterna ska fixat, vi letar massa till trädgården samt att köpa en sån självgående gräsklippare? massa massa måste vi fixa. Kanske så de e med hus?! hehe, sen fick man reda på lite roligare saker idag också men jag vill inte riiiiktigt ta ut någonting i förskott helt och hållet! Vill vara på säkra sidan innan man avsöljar vissa saker! Har kommit på en sak jag vill göra, måste fixa Robins födelsedags present hinna prata med hans päron om den presenten också om dem kan hjälpa mej med en sak så att det blir toppen !

Kan lägga upp lite bilder på huset o nya köket, när de är klart. synd att jag inte tog foto när de va de gamla... Men men. Sen har jag också Ev fixat någon som kan hjälpa mej med hästarna tills jag har lärt mej riktigt bra det hela! Kommer bli toppen alltihopa! Trotts detta har jag hunnit träffa folk och var ute i Lördags iom att man sov i lägenheten, plus att vi drog till Måndagsklubben randome för att vi ville festa loss innan man har liiiiite längre till festerna. haha va hemma vid 04-05 tro ja o 4 timmars sömn plus ca 5 timmars sömn dagen innan, men helt klart värt det!


Idag har jag varit på körskolan 07.30 jobbade 08.45-19.00 vet att de va kasnke lite för länge, men jag jobbar hellre över och gör klart det jag höll på med så att det blir klart än att det blir halvdant och kanske inte fortsätts på, på morgondagen. Men helt klart värt det! Nu ska jag nog in i dushen och sedan läsa lite teori, räkningar e ju betalda och har kommit halvvägs att kolla upp bredband, telefoni o tv.. Ja vad kan man säga, fullt upp !   

Av J - 3 juli 2011 15:25

Söndag söndag! I Fredags vart jag och fikade med mamma och en gammal bekant, igårkväll vart jag hemma hos mamma och träffade min kusin ja inte träffat på 1.5 år! Väldigt mysig helg, tagit det lugnt iom att jag åkte på influensan och tappade rösten, hostat som in i helvete och till slut fick jag äntligen hostmedicin som hjälpte!! Så har somnat ganska tidigt dessa dagarna, Robin har jobbat dygnet runt hela tiden känns det som. Han är aldirg hemma nu för tiden, men men bara han orkar jobba så är det väl okej (?)  Men nu har han sagt att han inte ska tacka ja så mycket, iom att han har jobbat 14 (?) nätter/dagar i rad.. Rätt jobbigt i längden, men men ! Nya tider kiommer, och troligtvis kommer vi att flytta ut till huset redan om 2 veckor? Lite tätt, men måste. har kommit långt i bil skolan är snart färdig med körningen herregud.. Ska bara plugga massa teori vilket jag kommer att göra där ute i huset! hahah

Ovido - Quiz & Flashcards