misssj

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

1 Advent!

Av J - 29 november 2010 02:52

1 Advent och min och Robins 2 julskyltning tillsammans! Trotts det så likadant som förra året så var vi inte ute på stan, förra året, va han ännu i lumpen och sa att han skulle komma hem, men dem fick inte åka hem. Så ja.. Inte alls kul. meeeen 2 veckor efter det muckade han   Så jag vart ju glad ändå! hihi.

Detta året spelade Robn trummor i trumkåren inför Halmstad,när lucian skulle koras. Så ja.. Han va ju på stan och jag med, bara att vi inte var tillsammans! haha.


Kvällen spenderades med Melinda, Emelie, Robin, Johan,Jelena och Timmy. Tror inte jag glömde någon.. Vi lagade mat. Eller... ja, jag och Melinda lagade mat. Jätte gott blev det! När vi kom hem jag och Robin kollade vi på 1 av filmerna vi hyrt. Vi hade Iron man 1 på datorn redan så vi hyrde 2an. Jätte bra! Men ja.. 2an va ju lite sämren 1an.. Imon ska vi kolla på någon skräck, sen hade vi en film till och sen filmen "Dear John" tror jag den hette som jag sååå gärna vill se, när jag stod och läste på filmen på baksidan på Videomix i Torsdags så blev jag så påmind om mej och Robin, hur vi hade det i 5 månader när han va i Lumpen. Hur vi umgicks först som kompisar, och sen efter 3 månader inlädde till någonting som kallas för förhållande! Hihi.


Jag blev så glad när han tog på sig idag sin m90, älskar uniformen! Jag tycker det är jätte fint, och jag älskar också militären! Jag vill såå hemskt mycket att Robin ska fortsätta inom det militära, men han tvekar dock.. Men ja.. jag kommer att älska honom ändå hihi!


Mina dagar går upp och ner, jag har inte bloggat på ett tag nu för jag kännt mej rätt nere. Stod och pratade med e person förn någon dag sen som drog upp massor som bara gav mej minnen om allt som hände för 1 år sedan och sedan i våras igen.. O jag orkar inte med det, jag som vill komma över det, på ett sätt glömma det fastän jag inte kan, vill inte att det drars upp om och om igen. blir bara jobbigt för mej, men det fattar inte dessa personerna.. Nästan beredd på att säga upp all kontakt, iaf det lilla jag har kvar. Men är jag beredd för det? Just för att dem drar upp detta hela jävla tiden. När det väl drars upp och kommer bara tårarna, sen är det över...


Imorgon blir det stor städning igen! Ush börjar bli tråkgit nu, och klockan är mycket 03.03 faktiskt nu när jag tittar på den! Så ska gå och försöka sova, med min älskling! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards