misssj

Alla inlägg den 22 november 2010

Av J - 22 november 2010 13:10

Igårkväll satt jag i 2 timmar och höll på med Robins julklapp, kommer bli så bra!!

Tanken är att vi kommer att åka iväg i 2 dagar och ja ev 1 natt eller 2.

Men om vi nu ska till Schweiz så vet jag ju int enär jag kan boka in detta?! Jätte jobbigt   .

Sen måste jag ju veta när vi åker, om vi åker? osv, ska jag jobba istället? Nämnde till Robin att jag inte behöver åka eller att han åker före och jag kommer efter, eller att jag åker med dem och åker hem tidigare? Då måste jag ju boka flygbiljett osv.. Lite bök på det hela! Då kommer jag ju inte jobba isåfall runt julhelgen!


Nyår är vi redan bokade om vi inte är nere i Schwiez, Melinda och Johan bokade mej och Robin, sen ville Frida kommer ner och Simon? vi får se lite vad som händer, om Robins föräldrar inte är hemma kan man ju fråga dem om man får låna deras hus, laga god mat och så kan alla sova där istället för att ta sig hem sen.. Då kan vi också passa kajsa   Få se om Emelie och Emelie, samt då Stefan Emelies pojkvän vill vara med? Vi får se lite hur det blir. allt blir ju lite knas när man inte vet om man ska iväg eller inte, någonting jag vet är att pengar kommer spenderas!

julklappen kommer gå på en 3 000 + kr, sen flygbiljetten isf kommer ju också kosta.. Men det får man ta  


Snart ska lilla Jag till jobbet och jobbar, som vissa andra inte gör!   

känner mej duktig, dukti fia! Imorgon ska jag baka baka baka, har kommit på mej själv att när jag är glad och lycklig bakar jag mycket! Hihi! Det är ju roligt!


haha, som när jag skulle berätta om mina jobb för robins lumpen kompis, Mcd, undersköterska och apoteket, samt hemma fru!

Så kollade han på mej o ba.. "hemmafru?"

Jag: ja..? Städa, diska., tvätta, tjänar pengar osv.. ?

så tittar han på mej och säger.: barn o så ?

Jag: Så vitt jag vet så har inte jag och Robin barn men ja.. vi har en katt iallafall!

han hade iallafall en rolig min när jag sa det..


På Onsdag, jobbar jag ska städa, tvätta osv. Få upp lite julsaker också! På Torsdag bär det av till Falkenberg på ansiktsbehandling och Fredag jobbar jag heeela dagen! Sen helgen så bor tydligen Melinda och Johan här i stan! Wiiiho! Så då kommer det bli myskvällar och fest osv! Riktigt nice kommer det bli, kommer man träffa dem lite mer än vad man gör i vanliga fall!   







Ovido - Quiz & Flashcards