misssj

Alla inlägg den 6 november 2010

Av J - 6 november 2010 17:31

PARTY!

Yes. festa idag igen, igår gick ju väldigt märkligt till!

Älskling tappade sina nycklar, mobil, allt på kårfesten! Ush.. tur att vi mötte honom inne i stan annars hade han inte kunnat komma hem.. han hade tappat bort sina klasskompisar också så full han va.. men men. idag har vi spärrat allt och gjort nya nycklar osv.. skön!


O gissa vad??!?!?!


När vi står i telenor butiken på eurostop så kommer Simon och ska möta upp oss. O gissa vem han har med siG?! FRIDA! Fatta va glad jag blev, vi som 2 galningar hoppa o sprang o krama varandra, ögonen stora som valpar, haha!

Men fy fan va ja saknat henne! OCH simon som undanhllit detta för mej i 3 veckor, senast var här i veckan när han o älskling spelade jag nämnde att jag ville träffa Frida, så är hon här!! I Halmstad! Jag kan itne tro det ännu!

Ikväll skulle vi festat med Robins kompis på Maraton o några av gammla kompisar där borta, men nu blev det lite ändrat att festa här med Simon och Frida, kan ju inte skita i dem nu när hon kommit! Så efterlängtat!   Kan inte sluta le! Så jävla skoj, skön kväll det kommer att bli!

Och så söta kom dem tillsammans! Wiiiie   

Vi ska ut o käka med dem och sen festfest!

Så ska se till o fixa mej nu!


Bilder kommer upp imorgon tror jag, om vi inte är hos älsklings föräldrar som vanligt!


Ovido - Quiz & Flashcards