misssj

Alla inlägg den 5 november 2010

Av J - 5 november 2010 19:21

Äntligen Fredag! Woho kom nyss ut från dushen och ska sätta fart, snart kommer folk o då ska jag vara färdig! Har intensivstädat och dushat!

Emelie ioch Melinda sitter nu och spelar xbox. HAH!

Ikväll kommer tyvärr inte hela "gänget" vara med, men som jag förklarat för mina närmsta tjejkompisar så, visst jag saknar en person väldigt mkt som brukar vara med och som jag förklarat så är allt en sak mellan mej och denna personen och egentligen har vi missuppfattat varandra väldigt mkt och jag vill att allt ska lösas för min pojkväns skull.. men inte just nu.. Det är en sak mellan mej och denna och ingen annan behöver lägga sig i det. Man behöver tider ifrån varandra och just nu är jag i det läget, jag tänker absolut inte hindra min pojkvän att träffa denne personen bara för jag vill vara ifrån den. Det är hans kompis och naturligtvis ska han får träffa denne! Jag kan inte bestämma över honom..

Min arghet mot andra personer vill jag tyvrr inte ska lösas, för jag mår inte bra av dessa personerna! Har fått för mkt skit för att jag ens ger dessa en chans att visa vem dem är.. så tyvärr.


MEN fredagkväll och nu ska vi festa!!

4!

Av J - 5 november 2010 00:03

 Aw dagen började med att ja vaknade så gått som borta vid 13.00, haha!

Upp gjorde meh iordning och iväg med Emelie på stan, hon underbara hade köpt te till mej i Löndon! såå söt!

EFftersom jag slutat med kaffe, har druckit kaffe till och från i 3 år så dricker jag bara varm oboy och te nu! Iom att Robin inte dricker kaffe så har jag slutat med det helt nu! Lite synd, det vart inte jätte gott men inte äckligt! Drack det svart utan sött i och äcklig mjölk! Alltså så var det helt okej och ibland bara längtade man tll att sätta sig på espresso house och dricka deras goa kaffe! Mums! Menmen tiden går och nu är det slut på det!

Klockrenaste kommentaren idag:


J: Sista tiden blir alltid du och jag Emelie fullast!

Emelie: Jaa! Men inget slår det på corner när vi var det!

J: När du tog mej på brösten?

Emelie: Jaaa! Ush och bra att det bara var du!

J: ....och Melinda o Andy?

Emelie: ...... O det där pratar vi inte om mer!



HAHA! Jaaa vi har haft våra woho upplevelser nu på sista tiden och det kommer fler!

Undra vad som händer imorgon?


Ikväll bakade jag, Emelie och Melinda, när älskling kom hem lagade jag mat!

Riktigt mysig kväll faktiskt! Imorgon blir det runda på stan, lite ärender och systemet! Senare när älskling kilat iväg till kåren så blir det ansiktsmask för mej, Emelie och Melinda, ev. Emelie E? Kommer bli skojigt ! Och sedan iordning för förfest och utgång!   Kylen är full av Jäger och Rosé vin samt blandning till drinkar! Gottigott!




Ovido - Quiz & Flashcards