misssj

Alla inlägg den 2 november 2010

Av J - 2 november 2010 23:01

Att gå o göra gelenaglar   

Ska även klippa mej, och färga håret! Något mer? hmm... lär synas iaf   


Nattinatti!


Av J - 2 november 2010 20:36

..  om vad som skulle hända, om mitt liv verkligen kom ut, att folk får veta hur jag har mitt liv egentligen, vad jag varit med om och känslor, etc.. Hur folk verkligen hade reagerat om de fick veta allt, jag har bara berättat en liten smula av allt egentligen till vissa folk , inte ens Robin.. kanske dags att ta och släppa ut allt?

Imorgon ska jag till psykologen och då kommer jag nog börja öppna mej sjukt mycket om saker och ting.. Jag vill ha med Robin för att han ska verkligen få se mej få ur allt och höra på allt jag har i min hjärna, vad som finns att berätta och få honom att förstå min bild av allt jag varit med om.. Trodde innan att de kanske inte skulle vara bra att blanda in honom, men jag märker att de ger inget.. Han måste få se, han måste förstå och måste få höra..

Jag orkar inte med skiten här längre, och jag har stort tack till mina kompisar jag verkligen kan prata med.

Kändes så otorligt skönt att träffa Melinda idag, pratade med Emelie i tel påväg hem från jobbet och berättade verkligen hur lite energi jag har kvar..Allt börjar tära sagta.. Kanske bara borde få ut allt egentligen.

Snart är det DH, yeeey!

Imorgon vet jag i princip vad som händer, men jag vågar verkligen/nästan inte ta det steget tyvärr.. Men måste göras..

Längtar till Fredag när jag verkligen kan pusta ut och ha kul med mina kompisar och min älskling!

förferra här hemma hos oss, Robin ska förferra med sina klasskompisar på kårpubben, sen möts alla tsm ute. kommer bli as skoj! Och äntligen få träffa hans klasskompisar! Behöver verkligen träffa nytt folk! Är så trött på att alltid ibland träffa samma människor om o om igen. Äntligen händer något nytt! Jag och Robin disskuterade det med Emelie en dag, att det är samma sak som händer hela tiden, samma sak vad man än gör och nu vill vi ha något nytt som händer, inte bara sitta hemma och kolla på film, eller dra till samma ute ställe hela tiden?! Börjar bli tråkigt.. kanske åka iväg? Vilket vi ev, ska göra imorgon   


Ovido - Quiz & Flashcards