misssj

Alla inlägg den 18 november 2010

Av J - 18 november 2010 23:09

Vafan va sur jag blir på den jävla arbetsförmedlingen, nästan bud på att man går och blir helt arbetslös bara för att få pengar!

Nu minskas jobben ännu mer, men till våren kommer alla undersköterskejobb tack o lov! Men nu gåre en bit neråt.. Och ja.. för att klara mej ekonomiskt så är det nästan bud på att bli arbetlös! Jäva kärring som höll i informationsmötet i Onsdags, kunde inte ens försvara sig när jag berättade att jag går BACK ekonomiskt för att jag har så många jobb men så lite timmar!


Så ett tips till er alla är att gå med i A-kassan och facket så fort som möjligt!, trotts att det kostar.

 

För övrigt så känner jag mej bitter och sur, dels för hela helgen blev kaos, men också sån mensvärk, trodde det skulle bli bättre med P-staven men icke.. Den är ju min bästa vän iaf!   Det ända föutom mina kär vänner som gör mej glad är min älskling! Trotts min bitterhet och surhet så gör han mej glad, den senaste veckan har han varit så underbar så jag känner nästan inte igen honom?

Robin   Anna!

Ovido - Quiz & Flashcards