misssj

Alla inlägg den 7 november 2010

Av J - 7 november 2010 19:21

Jag gillar söndagar ibland.. dock inte när man bara vill ligga i sängen och sova! Jag brukar aldrig sova länge när jag är full, bakis. men nu blev det så idag! 2 nätter i rad har ja inte sovit så mkt.. Så nu kom väl all sömn!


Vi käkade igår på Harrys. Mums!

Vi knallade upp till mej och Robin, kollade lite på tv, carl kom och vi börja dricka lite..

Som vanligt blir jag o Frida lite lulliga, vi hade så mycket att prata om!

Skönt för tjejen förstår mej verkligen med saker och ting!

Vi mötte upp Emelie och Emelie vid 00.00 och gick vidare till La coca!

Woho! fyy fan va roligt vi hade!

Dansade och halkade runt på dansgolvte som var neddränkt med skumpa! haha!

Ush.. sicken natt!   

Ci fick tag på en kundvagn som Emelie körde Robin hem med! haha. såg rätt roligt ut.. När vi stod utanför för o ta lite luft jag o frida så kommer en kille fram


Anonym: Jag känner igen er!

J: Jasså?

Frida: Jasså?

Anonym: Jaa! jag såg er på maxi en dag, skullek öpa godis!

J: Jasså?

Frida: Jasså?

Anonym: Ja!

J: konstigt.. brukar aldrig handla nässtan på maxi, när man bor så centralt som jag gör så blir det på hemköp!

Frida: Ja.. och jag bor 36 mil härifrån så mej kan du inte ha sett! HAHA!


Ja.. killen fortsatte att envisas om att han kände igen mej och Frida..



Lyckad helg, blev det! Super roligt med dem bästa! Trevligt folk, överraskningar.. Jaa.. så himla mkt!

Jag brukar hata överraskningar men denna med att Frida kom slog verkligen allt. vi behövde det verkligen! Jag kan inte fatta heller att hon och Simon undanhöllt detta för oss i 3 veckor ! Hur han lyckades.. hur hon lyckades!! hahah!

Det blev verkligen som en chock för oss alla.. Spec mej och Robin som inte ha trott vi skulle träffa henne något mer.. Men så blev det inte. hon kom! så nu får man nästan åka upp dit för att göra hennes lilla by osäkert   





Ovido - Quiz & Flashcards