misssj

Alla inlägg den 21 november 2010

Av J - 21 november 2010 17:45

Wooho ev, åker vi till schweiz på semester och firar jul där!   

Igår blev en väldigt roligt kväll,Melinda kom vid 21.00 o de resterande framåt 23. vi fikade lite, spelade spel, lyssnade påmusik, jag tänkte gå igenom en ansiktsbehandling men kände att de blev lite sent, gjorde mej iordning och jag o Emelie E S gick ut vid 01.30 Det SÖG! Så vi knallade hem till Robins lumpar kompis vid 02.30 på efterfest istället! Allt sök faktikst fålig musik, grymt mkt folk ute som knuffas och har sig så man inte kan dansa! Blev tokig, Ah, andy fick till det inatt iallafall YEy!   

Veckan är bokad av massa saker, men problemet är bara att jag minns inte vad?

Robin ch jag kom hem hem vid 6 imorse, hade jätte trevligt! vi sov till typ. 12 beställde mat. mmm Lasange! För honom blev det pizza, och mej lasange! gottigt!

Det blir bara en slappe kväll idag, är rätt slut i kroppen, drack inte mycket igår men känner mej ändå bakis.. konstigt.. nu ska jag lyssna vidare på spotify och mysa med älskling!



Finns det något bättre än att vända sig om varje morgon och krama sin älskling!?

Nej!


Ovido - Quiz & Flashcards