misssj

Alla inlägg den 3 november 2010

Av J - 3 november 2010 22:45

3 november o tiden går! Regn väder och kallt, jobb som vanligt och laga mat som vanligt, jag harjobbat hela dagen och Robin ha pluggat framåt kvälle nu vid 9 kom Simon o nu sitter dem och Raidar? Haha så söta! Känns dock lite konstigt att inte får säga ngt. jag undrar just nu vrf jag ens är hemma? Hade kunnat knalla över till någon så dem får spela själva! Menmen jag hade lovat männen tt jag skulle laga mat åt dem vilket var beställt! Och .. ja det gjorde jag! Det uppskattades och spelar dem för fullt med full energi! Johan och Melind var här nyss och vi drack varm choklad! Mmmm! gottigottott.

Imorgon ska jag och Melinda boka någon sortsav ansikt, kropps behandlig. kommer bli såååå undebart. Vi ska även gå till Möllan relax och boka floating? haha! Nu är vi igång! Mot Fredagen väntas det super mkt fest!

Har redan panerat drinkar med Melinda och Johan och kylen är full!

Lördagen vet vi ännu inte vad som bjuds, ev bio eller fest då också!

Söndage är det tal om från Robin, Melinda och Johan att gå på nya Saw 3D

och ja... nu ångra jag lite att jag gick med på det! Men nu är ju Simon och ev, erkki på det också. så jag kan ju inte banga nu liksom.. Den vrkar ju stört bra iallafall så får se om det blir på söndagen eller Lördagen!

Måndag är det Make up utbildning här i Halmstad, så det ska man ju ofc gå på!

Så nu är jag bokad flera daga framåt! Kommer verkligen bli super kul!







Ovido - Quiz & Flashcards