misssj

Alla inlägg den 4 november 2010

Av J - 4 november 2010 01:58

HAHA! Nu har jag haft mobilen i 2 månader? och jag har ännu inte satt mej in i det! Hade en uppdaterings ap som skulle uppdateras via datorn! Och WOW! Jag lyckades! *stolt*

Jag försöker sätta mej in i det och det funkar lite smått nu! hahah

Jag har under alla år försökt göra saker på datorn och mobil, och alltid konstigt nog sabbat saker och ting! Nu lyckas jag numera! Känner mej smart  

Just nu sitter jag och letar fler make u utbildningar! Så leta leta leta!

Just nu så kvävs jag nog av Robin och Simons fisar! Ja... dem sitter ännu och spelar. och vet ni vad?! Jag gillare !   

Jag sitter här jämte fönstret och försöker andas så jag inte dör av deras rapar och fisar! Jag skull inte lagat mat åt dem! haha! nää, men jag klara mej nog... hoppas jag iaf!

Till slut sa jag till dem att dem åtminstonde kan gå in på toan o släppa sej!

Så säger Simon efter ett tag

"Nu ska jag gå in på toa och göra det du vill"

HAHAHA!

Jag behöver inte veta det!!!!   x)

USH!


Hoppas jag överlever detta!

Ovido - Quiz & Flashcards