misssj

Alla inlägg den 20 november 2010

Btw

Av J - 20 november 2010 20:30

Kom på en sak..

När jag och Robin dejtade dissade jag faktiskt honom för att han berättade om allt han gjort och ja.. att han var ett av dem "finare slaget"

Han blev faktiskt besviken, men jag tror det var roligt för honom också, för det var lite "upp till bevis" för honom att visa att han är en bra kille och inte en bortskämd snor unge som får allt serverat av sina föräldrar. Utan att han har skin på näsan! Även han själv gillade att jag gav allt för skolan och jobbade så mycket för att tjäna pengar.. Jag var, en tjej som han såg någonting speciellt hos. En tjej som var ordningsam men väen galen!

Min älskling   


 

Av J - 20 november 2010 20:07

Ja, idag åkte vi hem till Robins föräldrar och åt fin middag, dessa människorna är ja.. jag vet inte vad jag ska kalla dem? Lite av det finare slaget? Men det underbara med dem är att dem är så goa och kan vara som precis vilken människa som helst!

Dagens ord mellan mej och Robin:


Robin: Du är inte rik!

J: Nej jag är inte det, men bara för att du är det och har hur mycket pengar som helst och gjort allt det jag skulle vilja göra, så har jag faktiskt drömmar, och ja kämpar för dem!   


Jag vet att, blir det jag och Robin kommer jag vara gift med en rik människa och det skrämmer mej lite, jag har drömmar och jag vill kämpa för dem, det har jag gjort hela mitt liv och jag vill fortsätta med det! Det som jag skrämms över och dels Robin är att folk dömmer en efter det, därför är han inte diskret med det och jag älskar det med honom! Att han inte skryter om pengar!

Idag var vi som sagt på fin middag, och det som är så bra är att hans föräldrar, trotts att dem är "fina av sig" så är dem också så chilliga av sig! och jag älskar det! Robin har 2 olika bröder, en av dem är en avslappnad människa och den andre är forskare som är en viktig petter, och jag orkar inte med det, hans bror som är avslappnad är hur go som helst, dock lite jobbig när han blir full, men jätte go! Den andra... ja.. det ska alltid vara "fint" och man skojar inte om vissa saker, skrattar knappt, ja? stel helt enkelt, hans flickvän.. ja.. första gången jag träffade henne var hon rätt tillbakadragen, pratade inte så mycket. Men det visade sig att hon är hur go som helst, skämtar och kan prata om vad som helst! Underbar tjej! Dagen var iaallafall helt okej, vi fikade och åt förrätten.


Robin har nu gått till sin lumpen återträff, och jag har städat, diskat, ska göra en äppelpaj, gå ner och handla för att ha en liten tjejkväll.. Robin ville ha med mej till träffen men jag orkade inte, jag möter hellre upp dem senare eller går dit en liten liten stund sen, han behöver inte ha med mej hela tiden , right?


Så jag hoppas att alla har en underbar dag!


BTW, har kommit på mej själv göra goda gärningar hela veckan!





Ovido - Quiz & Flashcards