misssj

Alla inlägg den 1 november 2010

Av J - 1 november 2010 23:52

Oj oj oj! Så många läsare men inga roliga kommentarer!

Buhu!   

Snart lägga sig iallafall! Imorgon väntar jobb och städ! Får se vad som erbjuds att shoppa imorgon!


Nattinatti!

Av J - 1 november 2010 18:24

Ja.. börjar bli smått trött på at alltid jobba när någonting händer här i stan, misade hela halloween, men De som vart ute sa att det inte va ngt speciellt, någon som kanske vet vrf? Jo för vi inte vart ute   haha! nää. men helgen var iallafall bra! Skulle iväg i fredags men somnade tidigt både jag och Robin så missade allt tyvärr   Men men de kommer fler gånger! haha.

Igår, söndag 31 var vi hos Robins föräldrar i spöööökhuset! Hade jätte trevligt massa kuligt och mysigt! Fick se haha! på gamla videor från när Robin var liten bebis! hahah! guuud va söt! Spök runda hade vi naturligtvis för Robins brors barn! alla blev hittade utom jag, men till slut hitade dm mej! Jag var svårast och Robin var lättast men läskigast, Utklädd till ett sklett som srang runt med en lampa i hela huset, ussssh, tänk ett hus på 1300 kvadrat som det redan spökar i ?! HAHA! Heeeelt kolsvat i hela huset ändast ngr få ljus tända. Riktigt läskigt

... Stackars barn.. 

Vi åt och drack och hade det riktigt mysigt! Robin gick dock och la sig rätt tidigt pga han skulle upp tidigt till skolan, Jag gick dock lite senare och la mej. satt uppe med alla andra och hade skoj! Lite läskigt vart det sen när man skulle lägg sig och sova och allt var kolsvart i hela huset, och upp skulle man förbi alla rummen, för vi ha ju såklart vårt rum längst bort i huset...   .

Men det gick bra, hade precis lag mej o så börja ja knna mej kissnödig! Så oförväntat kunde man liksom inte bli det liiite tidigare? På med en morgonrock som jag hittade i skåpet, kan ju inte gå naken i huset? Iväg och ja... så var det bara till och välja ´vilket av alla 5 badrum man skulle gå på?

Det gick bra nog, och när jag precis somnat så så känner jag hur någonting mjukt drar sig mot min kind, så är det mormors lilla kattunge som smygit sig in i rummet och somnat brevid Robin, haha! Fatta va rädd jag blev! Men mysig liten flicka var det som ville sova med mej!



Har satt i Robins trådlösa mus i min dator så lite ovant att styra min dator med mus nu, haha men men en vanesak! Ska strax koka lite te tänkte jag och mixa lite med arbetsförmedlingens hemsida! Måste vara medlem -.-


Lite bilder!


          

  





Ovido - Quiz & Flashcards