misssj

Alla inlägg den 13 november 2010

Av J - 13 november 2010 15:06

Wild West, Woho!

MuMS!

Säger jag bara, ska man äta riktig mat ska man dra dit asså! Ritkigt gott, har tätit 1 pan pizza idag för att inte vara så mätt   

Igår åt vi bara 1 ggr, och så har det dock varit i 1 vecka nu.. vet inte vad som hädner med mej, men jag är inte alls sugen på mat, ingen matlust, jag lagar mat till älskling för att han äter svin mkt, och då måste jag ju äta, men blir bara mest sallad och lite kött, typ som en GI metod   Haha. men men

Jag har kommit ut ur dushen för en stund sen, väckte robin kl 9 han körde iväg, sen kunde jag inte somna om.. Så jag började kolla på Dh, säsong 1. som vi har på datorn, så jävla bra! kollade på 3 avsnitt och tyvärr så somnade jag om..

In i dushen och nu så sitter  jag här i morgonrock! Älskling kom hem tidigare än förväntat, så han satte sig vid datorn, Och jag har försökt göra lite mer iordning här.


Snart kommer Emelie så ska vi tjabba lite sen vidare med bussen till Wild West.. Senare bär det ev, av till Simon! Men får se vad som händer! På måndag är det middag i Göteborg med M-K få se om jag ska gå... Blir bara så stressgt iom att jag jobbar på Måndag dag!



BTW! så har jag och Robin kommit på vad vi ska göra, hihi! Kommer bli en överraskning, kommer inte säga det här faktiskt, för all för mkt människor pratar och pratar och pratar. Så detta har vi kommit överrens om ska vara hemligt, hans föräldrar kommer naturligtvis får veta om det imorgon. hihi!   

Av J - 13 november 2010 02:06

Wie,

Igår satt jag på arbetsförmedlingen på morgonen! Jag fick jätte mkt bra feedback, blev jätte glad!

Ifrågasätte vrf jag inte har körkort?

Ja... jag har pengar till det, massor! bara att min prio är inte på körkortet   

Jag betala heller all mat vi köper och att vi kan hitta på saker tillsammans, ha kul med kompisar!

Visst om jag hade rejält med mkt pengar över hade jag naturligtvis lagt dem på körkortet.. men just nu finns det viktigare saker att lägga dem på, olika räkningar osv!  Som faktiskt är viktiga.. gäller att prioritera saker. Räknin, eller körkort? ja.. då kommer faktiskt räkning..


Om 3 veckor äger jag faktiskt 2 st Iphone 4or! HAHA lite roligt. men men jag måste det!
för övrig idag så ringde jag Robins mamma och pratade, det blev att vi följde med dem på för att titta på saker som ska aktioneras, kollade vad som fanns och om vi skulel ha ngt? Fanns faktiskt mkt gammalt fint!

Inget jag ville ha. men Robin ville ha någonting i vårt rum i Harplinge!

Efter det bar det av till Ikea för att i skulle köpa tallrikar, glas, sängkläder, kolla på ngn byrå till oss. ja blev faktiskt massor! Jag älskar min lap top stöd som jag sitter med just nu! Och Robins mamma kollade massor till dem som dem skulle ha hem till dem! Vår byrå gick sönder för ungefär ett halvår sen, några rullsaker till byrån ramla av när robin skulle stänga, så vi beställde nya!

Ja.. Faktiskt så köpte vi mycket där. Efteråt bar det av för att handla, så nu är kylen full.

Så vihar så gott som varit igång helal dagen! Imorgon ska älskling upp tidigt och iväg till Lv 6 .  Jag ska städa på eftermiddagen kommer Emma, Emelie och Ev, Melinda hit och ska mysa lite, för att senare åka iväg till Wild west och käka med vår gamla klass! Mysigt!

Efter det kommer Robin hämta mej framåt 10,11? Och iväg till Simon där hans föäldrar är, hämta upp dem och sen iväg till dom och sova där! MYSIGT!

Söndagen ska vi passa Kajsa och gå på Aktionen, tänkte promenera iväg till Melinda med KAjsa och mysa ill lite, lämna hennes present från Robins familj för att hon passade kajsa och ja. Pyssla om henne nu när hon är sjuk   


För övrigt så Händer inte så mycket. förutom att jag stötte på min chef idag från i sommras. ch .. haha ja.. hon skulle kontakta mej för mer jobb! Så jobb är på G. jag hoppade av psykiatri kursen för palla inte pendla till Varberg för att praktisera i 4 veckor? okej om det hade varit i 1 vecka.. men hallå? 4 veckor? nää...


När det gäller skit snack så fortsätter det, har fått höra lite mer o mer. Men men det kommer bara tillbaka  mot personerna, och fattar dem inte att vi inte orkar så borde dem göra de nu, right? 



Håller på att kollar på "Ung och bortskämd" och jag måste tyvärr säga att jag känner igen det rejält mycket på vissa folk, trotts att det ine egentigen ser ut så. Men det förekommer.

Ovido - Quiz & Flashcards