misssj

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Blåbär!

Av J - 25 november 2010 23:50

Mmmmm! Blåbär e bara sååå gott! mums mums!

 

Idag har jag jobbat heöla dagen, vart lite jobbigt eftersom jag somnade sent och hade lite ont i ryggen, men men.

idag fick jag en kommentar:

"J. Du ler och skrattar alltid på jobbet!" *skrattar* (från en kvinna som alltiiiiid är arg och sur)

J:" ja? varför ska ma gå runt och vara sur och arg hela tiden? det är väl inget bra ?"

 

så skrattade tanten!

Guuud när jag vänder mej om ser jag mikn kolega skratta, haha! Sicken liten pik till tantan, men roligt var det! jag menar. kommer man med ett leende så till ca 70-80 % så får man ett leende tillbaka.

Jag älskar att le, varför inte liksom? Dock vet man ju aldrig vad som döljer sig bakom det där leendet..

 

Iallafall! käkade sallad hela dagen, gick hem från jobbet, jag och robin tog oss till Eurostop för o kika en present till hans mormor som vi ska till och sen käkade vi faktiskt på donken! Jag menar jo visst att cheesen är 300 kalorier? men side salladen är bara 20   När vi senast satt och kollade på den där kaloripappret så blev jag lite äcklad när man fick redan på vad man slängde i sig, ush! När vi promenerade hem så gick vi inom videomix och lånade lite filmer! Inget godis! ahahha Robin vill alltid ha godis när vi är där, men jag sa nej faktiskt!

När vi kom hem så började vi kolla på en film men så ringde Melinda för o fråga om jag skulle med och handla, så jag knallade över, mötte upp dem vid bilen och körde iväg till Maxi, dock gick jag för mej själv... lättare att tänka vad man ska köpa, vad man behöver och vad som lönar sig att köpa?

Blev allafall köttfärs, ketchup, lasange plattor, keso mini, blåbär,knäckebröd, skinka! inte mycket men ja.. lite bassaker! ALLTID annars när vi går och handlar så ska Robin ha någon chips eller något men nu blev det blåbär! Längesen man käkade det!

 

Jag skulle egentligen till Fbg men det blev så sent när jag slutade jobba Imorgon ska jag upp igen och jobba, sen shoppa kläder till plåtningen på Lördag och någonting till Robins mormor! Vi skulle Ev till Robins föräldrar också på kvällen!

 

Nu hade jag tänkt pussa älsk på kinden så han också blir lite blå!   

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 20 mars 2012 18:46

Nopp inte lång tid kvar, ca 2 veckor kvar innan Fias lilla knodd kommer ut. Ska bli så kul, tror hon kommer lyckas väldigt bra som mamma    dock kan han ju komma när som! Har köpt en liten bebis present men ska nog ta och köpa en till sak som jag tro...

Av J - 14 mars 2012 21:08


Guuuud va jag längtar just nu till att åka på semester!! känner det i hela kroppen!   En bild på huset i Portugal!     Idag följde Henke med oss hem iom att vi hade hans katt + så va Robin ledig idag så kom han idag, skulle egentligen redan k...

Av J - 12 mars 2012 19:09

iband lönar det sig att vara hjälpsam. Har gjort väldigt många saker sista tiden som jag varit stolt över faktiskt. Finns mycket folk inte vet som jag/vi gör, som egentligen folk inte kommer se. Men det viktigaste är att vi/jag gör det så att vi är...

Av J - 11 mars 2012 20:33

jobb jobb och åter jobb. Fredags jobabde sent, mötte upp Robin för att dra vidare till Felix på inflyttningsfest där vi bland annat träffade nord hans flickvän, joel och övriga människor. I veckan sov jag inne i stan så jäkla skönt att sova ut på en ...

Av J - 6 mars 2012 20:22

Ush är dödstrött! uppe sedan 05.30 imorse, fick ta bussen 07.30 för ett möte inne i stan, hem, lagat mat till älsklingen imorgon, fixat tvätten, fixat massa pappren.. ja.. imorgon är det möte igen på kvällen på jobbet, trosdag är det möte på morgonen...

Ovido - Quiz & Flashcards