misssj

Alla inlägg under februari 2011

Av J - 20 februari 2011 14:53

chacha!

Sitter här i min Rosa morgonrock och bara njuter av min ensamhet, robin körde ut till hans pappa för ett tag sen för att lämna en bilnyckel, han skulle tydligen köra kajsa till vetrinären   Hon mådde tydligen inte bra...

Helgen har varit goood ! Hela veckan för övrigt har jag jobbat, fredag åkte vi direkt till Malmö på födelsedag hos Robins bror, väl hemma gick vi direkt ut på krogen, lördag va vi ute på stan och käkade, åkte ut en liten sväng till hans föräldrar, hade förfest här och sedan ut på krogen! Efter krogen var vi här o somnade som en stock!

Vaknade i morse av illamående och ont i huvudet, drack lite mineralvatten o somnade om, sen va ja pigg som in i bomben!

Vafan hände med melodifestavlen? Sicket jävla fjasko alltså.

Busringningen i Fredags var inte heller särskillt kul, okej att folk busringer, de kan dem få göra så mycket dem vill, men att ringa o skämta om att ngn ska ta livet av sig, då har det gått för långt, speciellt om man anger sig vara en annan person o ens bästa kompis... moget!! Detta är iallafall polisanmält nu! Bäst kanske för personen i fråga att säga till vem det är personligen istället för att ta polisen ska göra sitt.



Av J - 18 februari 2011 01:46

Har kollat på Dh idag, varit hoa psykologen, shoppad nya sängkuddar, nya tabletter till bordet, nya överdrag till soffkuddarna, nya o tyngre vikter till träning, födelsedags present till Alva och wiliam imorgon, kattmynta och kattpäls svamp hehe ville köpa ek kattfontän också men de får vänta tills nästa gång sa robin :(. Vi kikade på ny matta också på Europa möbler sen vidare till severins, men inget som tilltalade oss precis, vill ju ha det bästa! Vi körde inom maxi för att handla också o robin köpte någon tigermatta som jag verkligen inte ville ha, men hans val! Katten tyckte om den iaf haha! När vi kom tvättade jag sängkläderna och kuddarna har fixar iordning köket och dammsugat! Sen kollat klart Dh box 2 så nu ska 3 an inköpas! Ska kl 06 och dusha göra mj ordning sen iväg till jobbet, blir en skön promenad och sen direkt vidare till Malmö på födelsedag hos Alva och wiliam ! Mysigt :) ska få robin att shoppa lite nya kläder i Malmö också IOM att han tjatar om det och i Malmö finns de kläder som inte vi har här ! Lite roligare, ska se om de blir en liten tatuering också IOM att dem bor precis vid en tatuerare :) Pratade också med en fördettadetta kompis lillasyster idag om gymnasiet val, hon frågade lite om det och givetvis svarar jag ju och säger mina åsikter men samtidigt är det hennes val, brinner hon för ngt och verkligen vill nåot ska man ju göra det! Det som är bra med OP är att man märker snabbt om man inte trivs och praktiken är tidigt så då kan man snabbt byta linje om man skulle vilja! :) bra linje om man inte vet vad man vill göra och vill ha jobb efteråt samt att man faktiskt lättare kan hitta "sig själv" med hjälp av det man läser och lär sig, lärarna säger att man ser skillnad på OP elever och andra samt att man blir "mognare" snabbare. Hoppas hon tänker efter och gör sitt val och att hon kommer trivas! Det finns tid att ändra sig och även i mitten av det att ändra sig! Livet är svårt på det sättet, man är 16,15 år och ska bestämma vad man ska göra och klura ut vad man vill göra, det är faktiskt skit svårt, och förstår dem som hoppar av, byter, inte orkar om man nu inte trivs eller inte vet vad man vill göra! Vi har ju trotts allt hela livet på oss att välja vägar :)

Av J - 17 februari 2011 13:39

17 Februari, bara jag som tycker att Februari e en konstig månad, jag gillar den som så för många vänner fyller år, men tycker själva namnet är konstigt haha !

Iallafall, jobbar inte idag så satt tlil rätt sent och kolade på DH! han med måånga avsnitt! Är nästan tom klar med box nr 2 ! Så får bli att snart köpa 3dje också !

Hämtade ut en sak igår på apoteket och nu är klart, så skönt ! Smärtan hade jag dock till inatt sent tyvärr, men när jag väl somnade så vaknade jag inte av den!

Var skit nervös när jag skulle göra det, men det var faktiskt ingen fara som folk säger! Gick hur bra som helst!


Har upptäckt att Spotify lagt in serbisk musik så sitter och gör min egna lilla lista!

Tror inte Robin kommer gilla det, men det får han ta! Hans mamma har tom frågat om vi vill komma till dem i Schweiz och sedan köra vidare till Serbien ! Lite och fundera på   Hade gärna gjort det! Men vill ändå dit på Sensation! Så får se hur det blir!

Nu ska jag iväg och fixa lite ärenden!

16e

Av J - 16 februari 2011 13:21

uppe med tuppen var jag kl 06.30 det var riktigt hemskt att gå upp så tidigt.. Vaknad emed att älskling låg och höll om mej vilket var mysigt som in i bomben, så jag kunde inget mer än att gå upp och sen gå och lägga mej igen invirad i hans armar, dock dröjde det inte länge förrens han skulle upp  

Men iallafall blev det 20 minuters njutande i hans armar!

Var på UM imorse, gick bra, men har världens äckligaste smärta nu i hela kroppen... Men men. Det fåår gå ! För denna gången iallafall.

Av J - 16 februari 2011 00:40

Fötterna är badade i bubbelbad och pepparmints arom, insmörjda i fotkräm. Fixade och klara, har kollat klart 1 skiva och dushat! Om 6 timmar ska jag till barnmorskan så får se vad som väntar oss ! ")

Av J - 15 februari 2011 18:12

  Igår va ju alla <3 dag, tror ingen har missat det, förutom min pojkvän, haha ne men detta hände!


Robin åkte för att jobba, jag vaknade vid sådär kl 13? tog de lugnt och begav mej till jobbet, efter jobbet gick jag och Sofia i stan, kikade runt lite, köpte AS snygga shot glas till Robin som alla <3 dag present, iom att vi behövde det så passade det utmärkt och köpa som present!

När jag kom hem så väntade en bunt jätte mega fina rosor på mej !! ett stort gelehallon format som ett hjärta, och en STÄDAD lägenhet! AS skönt!!!

Jag gav honom allt jag köpte, han blev jätte glad men det skulle ju ändå vara sånna saker som han skulle köpt själv, förutom bjällran och rosen iofs! haha.

Jätte mysigt, vi tog det lugnt och tänkte inte göra dagen till något jätte stort, men vid 19 tiden gick vi ut för att äta, på La coca, vi orkade inte ta något speciellt finare ställe, sen var vi jätte suga på deras mat!  Vi har ju redan ätit överallt här ett flertal gånger och börjar tröttna ganska bra på det som finns att erbjuda i Halmstad!

Robin tog som vanligt kyckling nacho och jag valde lax med pommes chatuo, hur det nu stavas och grekisksallad till det, mmmm gott!!

Kände verkligen för att vara lite nyttigare och välja lax och sallad, sen sket jag i att äta potatisen! Meningen va att vi skulle på bio eller hyra film och mysa bara. Men ingen av oss orkade, så vi gick hem och myste, Robin spelade CoD och jag gjorde fotbad, hääärligt! Så inget märkvärdigt men ändå speciellt.

jag "tror" ändå att jag kommer att få min ring jag önskat mej !! heheh

Idag käkade vi på Blue thai på lunchen och Robin ville inte att jag skulle använda ringen jag har på mej.. hmm?!  Skämttjasade lite om vrf och vrf inte. men fan va hemlighetsfull han är. ush !! hatar det.  Så får väl se vad som väntar mej hihi. Jobbade idag, o fan va skoj det är !! älskar verkligen apoteket ! Vaktmästaren har varit här och fixat kökslådorna iallfall så nu har vi helt nya lådor!   

Robin har stuckit till trumkåren och jag ska sätta mej och göra fotbad, samt fila och hålla på med mina fötter, måste ju piffa till det lite för mej ! Ska kolla på Dh och njuuuta av ensamheten tills han kommer hem!

Av J - 14 februari 2011 02:42

1 år och 6 månader har gått sedan jag och robin ja.. Tog första steget framåt det är 1 år och 9 månader sen vi för första gången träffades.. Vilket är 1 år och 9 underbara månader tillsammans, vi har haft precis som alla andra, både upp och ned gångar. Men allt hållt ihop! Vi har haft människor som varit emot oss som velat förstöra samt styra och klänga sig in på vårt förhållande vilket lätt till bråk när vi kännt oss trängda, men ändå håller vi ihop! 1 år och 6 månader av kärlek vilket har lätt till en förälskelse vilket håller ihop våra hjärtan till Max. Vi är varandras andra halva som håller ihop så vi blir hela. Imon är det alla hjärtans dag vilket vi kommer att fira eftersom robin inte var hemma när vi hade 1 1/5 år, jag har aldrig varit typen som firar hur länge man varit tillsammans förutom 1 år tillsammans. Men så känner vi att 1 1/5 år och alla hjärtans dag kan vi väl fira denna gången! Jag har redan köpt det jag önskade mej så vet inte vad som väntar mej, allra mest hopps jag att robin har målat en tavla åt mej. För då vet jag att det verkligen innerst inne kom från honom och inte bara köpt något. Jag ha precis som alla andra gånger vid sådana här tillfällen köpt en ros av fina fjädrar, en nässesär och en liten bjälra som man ringer i när man vill ha sex! Haha liten rolig sak. Sen ofc ska Jg laga en romantisk middag! Något speciellt !! Har dock önskat mej en ring som matchar till mitt halsband jag fickPå studenten av hans föräldrar, av swrovski kristaller! Så har pekat ut 3 ringar som jag tycker är fina vilket jag hoppas på att någon gång komma att få, eller om de blir till förlovning ;)Men det är så mycket så jag förväntar mej inte det, dock kostade dessa Jg valt ut inte mycket och väldigt enkla och stiliga men samtidigt ärDem något jag skulle kunna köpa till mej själv! I helgen firade vi melindas 20 årsdag ! Yay! Mysigt var det! Lördag sov jag till 14 haha! Seg som tusan så vi lagade mat och kollade på film med HEnke ! Även det var mysigt ! Jag och HEnke ät ju mäster kockarna ! Alltid vi som får göra maten haha! Somnade inte förtöjs 5 på morgonen och meningen var att vi skulle ut och rida! Men det var massa tävlingar, så jag och Sofia beslötOss för att åka till GKås ! Tjejen har aldrig varitDär, så vi passade på ! Haha det var riktigtRolgt ! Fick köpt skor på Scorette och sen inne på Ullared så köpte jag DH box 2 samt gynekologen i Askim! Hår inpackningar, smink borste, anka till badkaret, höga blommor till vår höga vas, sweet chilli sås till robin, sockar, vatten spruta och massa häst redskap så jag har mitt eget!! Ska bara fixa ridbyxor nu också så har jag alt ! :) köpte även massa kryddor och hår gele till robin! Snäll flickvän som köper sånt till honom! Massa sprit mix och shot smaker haha! Påvägen hem hämtade vi upp fotbadet hos Robins föräldrar så ska göra fotbad med mint arom imon ! Jätte skönt!! Nu märker man att man ska unna sig själv och skita i allt skit som rör sig runt en ! Leva livet ;) jag är lycklig med min underbara pojkvän och alla underbara vänner :) <3

Av J - 10 februari 2011 23:01

Håller på att tvätta ALLT !! har tagit mej hela dagen, har skrubbat HELA badrummet väggar, under badkaret, allt allt allt! bytt gardiner! Städat köket!! Ska moppa o dammsuga så e jag klar, iofs så har jag det sista inne i tvättrummet,  så måste ut dit med, men seen e jag klar än så länge, imorgon ska jag forsätta lite smått!   


Fick ett sms av Robin att han kommer tidigt på morgonen, kl 08 !!!! ÅH va ja längtar, ut med Emelie o in med Robin !!! Han kommer och väcker mej när Emelie åkt till skolan! Åhhh va mysigt äntligen vi kommer ha det igen !!!!   Fick även massa mysiga sms     Så längtar extra mycket efter honom nu !!!

Ovido - Quiz & Flashcards