misssj

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av J - 6 februari 2011 19:45

USH dålig uppdatering! BAD!!


Älskling har åkt iväg, buhu ! Saknar honom massor massor massor, kan inte förstå hur mkt man kan sakna någon och hur känslorna bara väller upp !! Speciellt när man hör en kärlekslåt eller kollar på någon romantisk film, eller som när Emilia inatt sa att hon skulle träffa sitt ex för att ha det lite mysigt!! USH !! Så elak hon va där när hon sa det!!   


Meeen Emelie har bott här i 3 nätter och skönt att någon sover jämte mej ! hatar ju att sova ensam.. vi har det riktigt roligt !

Har kollar Burlesque så jävla grymt bra! Älskar den !!! imorgon ska jag plåga Melinda med att se den iom att hon gillar sånna filmer ! Sen ska ja ge mej på o plåga Robin också som ska få se den HAHA!


Har moblerat om lägenheten så nu är det riktigt fint! Lägenheten blev stor ! Ska sy nya gardiner och få upp dem, tvätta fönstrena osv!


ikväll blir det tacos med Melinda och Emelie, lite mysigt, ska fixa någon film också så vi kan snyfta oss till!

Igår firade vi lite smått Mattssons födelsedag! Som fyllde 22 år, riktigt roligt var det faktiskt! väl ute så hade vi stört kulm dock ramlade Emelie i trappan.ush ! Vi käkade på donken sen och upp till oss för efterfest vilket var GRYMT roligt.

Man lärde känna Mattsson lite bättre, han berättade lite av sina första intryck av oss, och hur dem egentligen var helt fel ! Han tycker faktiskt vi är snälla ! hihi.

Vad händer mer?! Imorgon ska jag på make up store på make up utbl, var där 1 gång för lääänge sen köpte smink för ca 1500 kr då. Nu gör jag det för att Robin gav mej 500 kronor i presentkort så tänkte jag att jag tar det, för att kolla igen hur dem gör, iom att jag inte alls går efter deras sätt som dem visade innan, tkt det sög! Men ska göra det igen och hitta mitt sätt tänkte jag !

  

Ovido - Quiz & Flashcards