misssj

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av J - 3 februari 2011 16:45

Funderar på att beställa en bikini.. humm..


Robin åkte när jag jobbade idag så fick inte ge honom en puss innan han åkte  .

Men a inatt/igår kväll hade vi det jätte mysigt! Kunde inte sova för jag låg och tänkte på hur ensamt det kommer ändå att vara trotts att det är skönt att man får vara ifrån varandra! Ska fråga Emelie om hon vill sova här i helgen!!

Men ja Robin slocknade tidigt på dagen och när han vaknade från och till så vände han sig om o pussade mej och kramade om mej!

Mysigt.

Jag borde egentligen städa badrummet men inser att jag faktiskt inte orkar.. ska nog bara slappa och njuta av ensamtid, ska nog laga en riktigt god måltid!

typ, tonfisk sallad!

Av J - 3 februari 2011 01:53

Imorgon kväll åker älskling så på schemat står stor städa hela lägenheten ! Så ska imorgon börja med att stor städa hela badrummet och köket. På Måndag kommer herr henrik hit och ska mäta lite, vi ska ut på shopping samt möblera om till robin är tillbaka ! Ska även under denna tiden dusha katten och baka tårtbotten till Alla <3 dag! Undra vad vi ska göra på den dagen ?! Dels så firar jag och älskling 1 1/5 år tillsammans hihi! Henke och jag har även bestämt att vi ska laga mat tillsamamns nu när båda är ensama! Kommer bli skojjigt och skönt att någon lagar mat till mej för 1 gångs skull som inte är Robins mamma. Fast där får ju Jg också göra maten! HahaLite läskigt när han skämtade om att vi ska skaffa barn och höll katten som en bebis och gick runt och gullade med honom som en lite bebis.. Ush nej inte på ett tag det där !!

Ovido - Quiz & Flashcards