misssj

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av J - 2 februari 2011 13:06

Onsdag morgon!

Har vaknat kollat på DH och tagit en lång 45 minuters dush! Imorgon eller ikväll ska jag nog också ta en lång dush och lite home spa!!

Om 45 minuter ska jag med bussen upp till jobbet så ska strax sminka mej lite och ge mej av!


Ikväll ska vi gå och köpa ny matta, katten spydde på mattan så Robin vill slänga den. han hade även kissat i Robins väska, haha! tydligen så om de börjar göra det 1 gång så fortsätter dem med det. han hade kissat i Robins pappas portfölj också.. upzz ! så har lagt väskan nu i ätticksprit och diskmedel så att det ska bort! Men va ja skrattade när han skrek att det luktar kattpiss. haha! Har även frostat ur frysen så nu är den ren och fin. När jag kommer hem ska jag torka av kylen också hade jag tänkt. snubben har ännu inte varit och kollat på köket.. så är lite smått irreterad över det!! Robin åker imorgon kväll    så måset tvätta imorgon!! ush, sova ensam... ångest eller vad!?

Ovido - Quiz & Flashcards