misssj

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av J - 10 februari 2011 23:01

Håller på att tvätta ALLT !! har tagit mej hela dagen, har skrubbat HELA badrummet väggar, under badkaret, allt allt allt! bytt gardiner! Städat köket!! Ska moppa o dammsuga så e jag klar, iofs så har jag det sista inne i tvättrummet,  så måste ut dit med, men seen e jag klar än så länge, imorgon ska jag forsätta lite smått!   


Fick ett sms av Robin att han kommer tidigt på morgonen, kl 08 !!!! ÅH va ja längtar, ut med Emelie o in med Robin !!! Han kommer och väcker mej när Emelie åkt till skolan! Åhhh va mysigt äntligen vi kommer ha det igen !!!!   Fick även massa mysiga sms     Så längtar extra mycket efter honom nu !!!

Av J - 10 februari 2011 13:30

Vaknade med världens huvudvärk idag, orkade inte in i dushen så tänkte blunda lite med ögonen så somnar jag om !! ush.. vaknade 10.45 stressade upp på mej kläder, tvätta ansitket och borsta tänderna och iväg till psykologen!

Det gick jätte bra! Är verkligen stolt över mej själv med vilken framgång jag gör!

Nu ska jag bara ringa och boka en annan sak på UM! ush.. Imorgon kommer Robin hem yeey ! så måste prata om lite allvarliga saker med honom ... undra va de kan va? ...


Måste rätta till saker o ting innan det blir för sent för nu börja det bli lite jobbigt. tiden går så snabbt..


Till något helt annat så idag den 10 februari så har jag och Robin varit tillsammans i 1 ½ år!!   inte nog med det så fyller 1 av mina bästa vännér 20 idag! kan inte fatta det, underbara Melinda fyller år !!! Nu har vi kännt varandra i .... 17 år? 18? herreguud va tiden går fort!  17 år och jag hoppas hon finns i mitt liv alla mina år som jag lever, för utan henne hade jag varit på 0 nu!

Den tjejen äger halva mitt hjärta som inte min pojkvän äger, hon är som en underbar syster till mej. Vi har aldrig bråkat, vi har tjaffsat 1 ggr men det pratade vi bara bort. är vi sura på varandra så går det över snabbt, höhö!

O vi menar inget illa mot varandra. " ibland iallfall,hoppas jag   "haha!

Hoppas att hon får en underbar dag iallafall! O imorgon så firar vi hennes 1 år närmre pensiondagen! Hon ska fan få en käpp av mej!



Ovido - Quiz & Flashcards