misssj

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av J - 26 februari 2011 16:01

haha, jag är jätte bakis, riktigt märkligt eftersom jag inte va full igår, drack 2 groggar här hemma som inte ens va starka eftersom sist jag drack samma grogg så gick det inte så bra, dem va ju dock mycket mycket starkare.. o 2 cider på pubben, 2 3cl shottar. så inte så mkt o starkt.

Men gick bra ändå, tog mej upp vid 10 imorse jag och Emelie somv a jätte full och  bakis skulle åka till Falkenberg och kolla på balklänning till henne! vi tog oss dit iallafall och hem, även här is tan gick vi och kollade igen på kläningar, käkade lunch med Robin och Andreas på Blue thai! Muums. Ikväll ska jag göra fyllda Aburiginer (?) hur detta nu stavas. och senare blir det att dra ut igen eftersom att Simon fyller år !


Har även kollat igenom hemsidan dit vi ska åka på spa i 2 dagar!! FY FAN va hääärligt! FRI asian spa i 2 dagar!!! Ska köpa en fet blomma till Robins mamma som ger oss detta. Har redan fått massa saker från när dem var i USA så fattar egentligen inte varför vi ska få detta. men det sitter ju inte helt fel egentlign hade inte kunnat önska mej något bättre!   kajsa är ju en i familjen och vår lilla solstråle så känns ju fel att ta emot något av att passa gullisen!   

Ovido - Quiz & Flashcards