misssj

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av J - 1 februari 2011 16:36

Hemma från jobbet!

Har besätmt med den nya tjejen på jobbet att vi ska börja träna tillsammans!

Kommer bli sjukt kul! Ska bara vänta tills mitt gymkort på friskis och fläskis går ut så jag kan skriva in mej någon annanstans! nu betalar jag för någonting som jag inte går på som också är helt värdelöst! USH!


Jag berättade för Robin om vad jag hade gjort, fick ju fan panik den kvällen/natten när jag började tänka på det! Han lovade att inte bli arg, och haha! jag kan ju säga att han faktiskt inte blev det, han skrattade åt mej bara och jag låg och grät/skrattade! pinsamt... men han förlät mej! TUR! Ananrs hade jag blivit så jävla arg på mej själv.. Så dessa 3 sakerna kommer att bli så pinsamt när man tänker efter! åh!! har sån ångest..

Men men ! Viktigast är att han förlät mej...



Seeeen något annat är att jag nu har beställt 30 stycken tungpiercingar för 30 kr!!! Vilket kap va?!   yeeey ! Så nu väntar jag bara på att det ska komma hem så jag kan byta pärla, jag kör på plats så att det inte sliter sååå mycket på tänderna! Rengör rätt ofta också för at inte bakterier ska sätta sig och bli äckligt! borstar där också rätt mycket! måste man ju göra!! gurglar med bakteridödande medel också då och då, dock inte sån man köper hos piercaren utan från apoteket!   

Hoppas mina lösögonfransar kommer snart också !!!!! Så att jag kan ha det i helgen!



Av J - 1 februari 2011 13:38

ja haha! Jag frågade Tina om hon hade hästar till modelfoton, eftersom Robins mamma har 3 stycken grymt fina islandshästar!

Men det slutade med att hon frågade mej om jag ville vara modell för henne! haha!

Så får se hur detta blir!

Av J - 1 februari 2011 12:13

Tisdag morgon !

Igår var jag på hudvårds utbildning för m-k rätt mysigt! vet dock inte om jag vill fortsätta men jag vill gärna hjälpa min bästa kompis med att ha klasser! hjälpa henne få köpare osv! Vet inte om jag trivs riktigt, är mer intresserad av make up!

Men får se hur det blir med det!


Idag orkade jag verkligen inte upp, trotts att jag somnade vid 1. Robin åkte till sin far vid 7 imorse och lät mej sova ensam, ush! Värre att han snart åker så får jag sova ensam flera nätter. ush!!

Meeen jag klarar mej nog allt!   tyyp. Vi har ändå funderat på om jag ska skaffa eget, som jag kommer göra om jag får jobb i Falkenberg iofs, eller malmö, lund!

En distans på ca 6 månader är inte farligt   förutom att sova ensam! Men Robin får allt komma hem då. haha! Åh har så mycket bilder i min telefon som jag vill lägga in och ladda upp men har aldrig riktigt tiden till det! Så får allt ta den tiden ikväll när Robin är borta!

Ovido - Quiz & Flashcards