misssj

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av J - 21 februari 2011 17:07

Haha nä, det vart inte mycket läkemedel som kom idag, men jobbade upp mina timmar ändå! Promenerade med fia lia hem, messar med empan och ska försöka träffa alla så snart som möjligt! Imorgon ska jag och fia åka o köpa födelsedagspresent till hennes baby boo, som fyller år på Torsdag, vafan ska man köpa till en 21 åring? tydligen ska hon köpa ett vinkylskåp till deras bar, vilket var en klockren ide faktiskt!

Snart måste ja träffa Emelie, även Melinda som man knappt träffar längre känns de som, men detta måste ändras omedelbart tycker jag.. Har skruvat på en ny pärla på piercingen. har ju trottsallt 30 st och välja mellna,   Tänkte att jag skulle försöka dammsuga och slänga in lite tvätt idag, samt diska!

Av J - 21 februari 2011 12:22

BTW så har jag fått mina 30 piercingar !   

Gått från att ha 3 olika kulor till 33!! för endast 30 kr!

Finns så många i olika coola färger, mönster så jag vet inte vilken jag ska använda!! Haha, detta kommer bli svårt!

Av J - 21 februari 2011 12:00

Ja.. är det bara jag som tröttnat på att folk uppdaterar HELA tiden om vad dem gör, HELA tiden vart dem är någonstans.. inte nog med att det finns bloggar! Jag fattar att man gör det på en blogg, bloggen är som en dagbok! Men på FB? Jag tycker att jag uppdaterar för myckte, men tydligen inte   

Gjorde en uppdatering eller rättare sagt 2 stycken på min fb imorse om vad jag ska göra dem närmsta timmarna, detaljerad uppdatering, så att folk ska fatta hur jobbigt det är när dem uppdaterear HELA tiden.

Om man nu ska uppdaterar kan man väl iaf uppdatera något roligt, spännande, en händelse, en dialog , jaa någonting som får en intresserad inte som får en att tänka "fy fan sicket liv..." Vem fan bry sig om jag ska ta en lång dush eller om jag ska koka kaffe, och vilket kaffe jag har !?

Folk som skyltar hela tiden om "åhhhh älskar dej, ääälskar dej, myser med älskling" Jo visst jag fattar om man är nykär och at man skriver att man älskar personen i fråga, men man behöver väl fan inte tjata om det HELA tiden!

Funderar på och ta ett break från FB, lägga ner den och sedan ta upp den igen, ser hur folk är så besatta av de! Hela denna helgen har jag knappt varit inne, och det har varit så skönt, har jag varit inne har jag kollat på mina närmsta vänners uppdateringar, spelat mina 2 spel som jag spelar, sen går jag där ifårn och sysslar med annat!

Såg på BB Insläppet igår, klockren fråga till deltagarna om dem kommer klara sig utan FACEBOOK!

Ovido - Quiz & Flashcards