misssj

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av J - 27 februari 2011 16:15

Idag är jag inget mer än bakis trött och sleten. just nu vill jag aldrig mer tänka på alkohol, jag fattar inte vad som händer liksom. Jag tog 3 groggar med sprite allt som allt var det 1 dl vodka jag blandade i dessa 3 groggarna tillsammans, och jag blev full. hänger i sig sen i fredags när jag också blev full på ingenting? Kankse äter för lite? Men käkade ju för fan frukost, kinamatlunch och fyllde abourginer på kvällen? fattar ingenting samtidigt så drack jag mycket mineralvatten och sov helt okej.


Konstigt, kasnke är lite svagare för alkoholen nu.. ?

vi hade roligt iallafall suger att helt plötsligt så fanns det inga garderobsplatser på pubben så vi fick ha jackan med oss på dansgolvet, som tur va så gick vi upp sen igen och fick plats! Men det jämnar nog ut sig med att jag inte behövde betala entre? Undrar varför? haha! Så gjorde inte alls av med mkt igår, bara 25 kr för garderoben! haha, nice! Och lullig som jag redan va så klarade jag mej utan dricka! haha.


Grattis till Simon som blir 22 år idag!

Ovido - Quiz & Flashcards