misssj

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av J - 9 februari 2011 19:08

OOOOOOOOHH


Jag är sååå kär ! Bara älskar Burlesque!!! Ska ta o kika igen på filmen sen när Emelie är på studentfest!! Bara gosa ner mej i soffan.Men först så blir det att skrubba badrummet!

Vaktmästaren kom idag, fixade låset, ska fixa garderobsdörren, och en ny plopp till badkaret! Dem har även beställt nya lådor till köket!

Lite pinsamt när jag skulle ringa och klaga för dem inte kommit på 2 veckor och lagat det, lite smått arg ringer jag, lite sm¨tt irreterad och inte så trevlig kände jag!

När jag ska säga att lägenheten såtr på min pojkvän så börjar kvinnan garva åt mej, och säger " ja min lille kusin !" Ush va pinsamt! Alltså har jag varit otrevlig mot Robins kusin!    Men som tur är förstod hon att jag var arg, man kan ju fan inte bo med ett lås som är dåligt! Dock var ju melinda och Emelie här medans jag jobbat osv. men vafan !?.


Ska sägga igång och laga lite mat till mej också nu !


Ovido - Quiz & Flashcards