misssj

Alla inlägg under april 2011

Av J - 2 april 2011 17:00

Lördagen den 2 April, igår lurade jag faktiskt ingen. Tror Robin trodde att jag lurades men nej gjorde inte det. Det han trodde jag skulle lura honom det tycker inte jag är något att lurasaom   .


Idag vaknade jag med fett träningsvärk ahah ! Skinkorna svider som tusan när jag rör mej, Vaknade så klart av att Robin håller på sträcker på sej och jag håller på att ramla ur sängen haha ! Men det gjorde jag inte för han tog tag i mej och kramade mej och så somnade jag om på hans bröst. Mysigt  

vi käkade lunch på blue thai miket gott miket gott, som vanligt! 

Gick en runda på stan köpte linnen, köpte ngn kabel till Robins pappa osv. *nu sitter vi här och funderar på vad vi ska käka ikv.

Ikväll kommer Mattsson och Emelie hit vid 19, vi tar bussen, eller taxi ut till Joel på grönevång festar lite, jag och Emelie går vidare till Sofia och sen vidare in till stan. Självklart inom min o Robins lägenhet!



Suttit och tänkt lite på idag vem som är ens riktigt vänner och inte, känner så grymt många människor men jag litar inte på många, ngr jag trodde mej lita på visade det sig att jag inte kunde inom snar tid. Har tagit kontakt också med många gamla människor vilket är skönt. Men hade faktiskt tänkt rent ut sagt skita i alla andra egentligen. Inte mitt problem, jag har sagt att jag finns för dem men ja... Ändå får man bara skit tbx tyvärr så tänker inte vara ett mellanting längre.  Tro sig någonting eller hjälp till som jag hade tänkt göra för om man inte får någonting tillbaka som tex ett litet "hej" så är det bara o skita i allt. Pallar inte med sånt mer. Jag fattar att människor kan ha det svårt, vem kan inte ha det liksom? Alla har varit i en sits där man haft det svårt, svårt att ta ett beslut, men det ska inte gå ut över andra människor. Tänker inte ge mer än vad jag får tbx!   Man måste stå på sig i dagens samhälle för att kunna klara sig själv.


Nu ska jag gå och Pussa sönder min underbara pojkvän!!!



Av J - 1 april 2011 20:41

Vaknade idag med att jag skulle på möte på arbetsförmedlingen men jag vet inte om jag ska gå med i ngn unggaranti, får se om ngn månad hon förstod min sits och sa att jag skulle vänt atills juni om jag vill emen senast juni att jag skulle bestämma mej!


Efter mötet kilade jag och Robin iväg och tränade! Ville egentligen gått på något pass men det blev att båda gymmade, hatar fortfarande friskis men det får jag allt stå ut med litet tag till  . Även Robin började irretera sig som tusan på stället men men. stället hade ju barnbesök så i dushen var det fullt med små tjejer som dushade. När jag mötte upp Robin utanför så gick han och pratade med ngn liten kille som trodde Robin var någon känd fotbollsspelare och vill eha hans autograf haha ! Riktigt roligt och se dem tillsammans. När vi väl kom till stan så gick vi och åt lunch på Bulls, blev kassler, svampsås, stekta potatisar och massa grönsaker, tusan va gott det va !! Fanns ju även pizzabuffe, men det gillar jag inte. Speciellt svamp såsen var jätte god! + poäng till Bulls för denna gången ! Vi kilade hem och sov en liten stund, sen gick jag ut på stan köpte lite saker,kollade även födelsedagspresent till Robins mamma som fyller år nu i dagarna. Mötte upp Robin och kilade till systemet! Har rå städat hela lägenheten ikväll också så nu är allt kliniskt rent! slängt massa saker vilket var väldigt skönt. Rensade i städskåpet där jag dels hittade saker som vi inte ens behöver här som vi ska ge till Robins föräldrar och gamla armband från hans ex som jag tänkte skriva till och lämna tbx tills man såg massa pärlor som ramlat av och var sönder.. Inte så trevligt kanske. Hittade ett halsband också som jagi nte vet om det är hennes eller om det är Robins. Slängde även en talva och satte upp en tavla på mej och Robin på samma ställe. Rensade äntligen min sminkväska som vart FYLL av smink, så jag rensade och slängde satte in det fint i spegelskåpet. 


nu väntar jag på Emelie så vi ska börja spela spel och dricka lite smått. Ingen utgång idag tror jag MEN imorgon blir det allt !! Ska se om jag ska träna imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards