misssj

Alla inlägg den 25 april 2011

Av J - 25 april 2011 18:34

Vad söndagen bjöd på däremot  va super kul! Vi började kvällen hos Karl och promenerade in senare tlil stan, bulls uteservering! Riktigt mys, tyvärr stängde dem redan kl 00!! Så vi fortsatte inne i 30 min till och sedan knallade vidaret ill Mårtenssons för att festa vidare! Festa på en Söndag? Hur ofta gör man de liksom när man jobbar på måndagar! förutom på sommaren när sommar schemat blir annorlundare iofs! Riktigt roligt, där mötte vi också upp Simon, Henke gick runt och luktade vart parfymen kom ifrån och tydligen var det min parfym som luktade så gott, den jag fick av Robbies mamma! Så jag sprayade lite på Hinken, så fick han direkt ett ragg, bara det att det va en kille som raggade på honom !   

Av J - 25 april 2011 14:11

Påskhelgen har inte kunnat vara bättre än som det varit ! I Torsdags när Robin, Andreas och Simon kom hem från Tyskland så grillade vi hemma hos Hinken, jag ninni och Emelie samt hinken fixade käket osv.  vissa drack lite ninni kilade ut på pubben och vi övriga satt kvar och hade trevligt!

Fredagen åkte vi vid 11 hem till Robins föräldrar och började med att grilla grillspätt och fixade lekar och lag osv. När alla kom dit så käkade vi och lekte! Riktigt roligt. vi borstade hästarna och matade dem med gottis osv. Senare blev det ostbricka och musik, samt vin på det ofc! Senare blev det påskmat! Riktigt roligt. robin blev som vanligt lite rund under fötterna och jag vaknar med att han går ut på balkongen, vårt rum delar en jätte stor balkong med Daniel och Åsas rum. så stod han där ute o spydde. hehe, på morgonen så ser vi robins bror gå och plocka gräslök JUST där han hade spytt. haha uuuush!


Vi åkte hem på Lördagen, vi åkte en sväng tlil tippen därefter Studium outlettet som inte fanns ett skit på ! Så vi åkte vidare in till stan och gick och kollade runt, hämtade  ut mina nya P-ringar för 3 månader framåt, 300 kr försvann där   Men det är det värt! Får ringa barnmorskan om 6 månader till !

vi köpte mat på La coca och satte oss framför bibblan och käkade i solen, riktigt mysigt! Robin den jävlen är helt brun i ansiktet av den timmen vi satt där.


Vi gjorde faktiskt inte så mycket på kvällen somnade vid 10-11






Ovido - Quiz & Flashcards