misssj

Alla inlägg den 15 april 2011

Av J - 15 april 2011 20:11

Det är Fredag och jag sitter hemma, är jag sjuk? Vad är det med mej?

jo.. det ska jag tala om, jag är så himla glad att jag är ensam ikväll! Att jag verkligen slappnar av och kan samla mina egna tankar, älskling är påväg hem från Lnodon med den nya rollen, han hade varit på house of wax? eller va det nu heter. ja.. jag saknar honom efter 2a dagen började jag sakna honom! Men jag tycker det är jätte skönt att vara ensam. Folk har hört av sig, träffade Melinda i förrgår hela kvällen vilket var super mysigt och uf va ja saknar att träffa henne oftare! Emelie sov här inatt pga hon hade studentfest här istan, så tänkte erbjuda henne att sova här så slipper hon åka ända hem till brogård. Men ja, det har varit skönt att vara själv. Henke frågade om jag ville laga mat, och jag sa ja. tyvärr hörde jag inte av mej för jag kände verkligen att jag behövde vara själv, jag blev jätte glad att han frågade och ville. Men hoppas han förstod att jag måste vara för mej själv lite när jag väl är ensam! Ikväll, ville jag först hitt apå något, henke ville jag skulle följa med på en fest, simon sa att han skulle höra av sig om det händer någonting


Men jag orkar faktiskt inte, jag ska ta det lugnt. jag ska kolla DH, har varit nere på hemköp och köpt alla ingredienser för att baka en tårta till imorgon när älskling kommer hem! Lyssnat på musik jag inte lyssnat på sen 4 -6 år sen, serbisk musik vill säga och det kände sså skönt faktiskt att ta igen tid som man missat! min egna kväll! Men det kanske blir att jag drar ut senare, det som är så skönt med att bo i stan! Men nu ska jag baka min tårta iaf !






Ovido - Quiz & Flashcards