misssj

Alla inlägg den 18 april 2011

Av J - 18 april 2011 17:01

Åh livet rullar på ! Jobbar och stå i i Fredags bakade jag en tårta till när robin kom hem blev jätte fin ! och god! tog 5 timmar för att göra alla marräng "rader" osv! lördagen kom Robin hem vid 19-20 så drog vi till karl och färfestade, lite drygt var det. Men trevliga människor! In till stan igen lämnade av vinet osv gav oss iväg till tre hjärtan där det totalt sög! Gick vidare ut på stan och stötte på folk till slut hamnade vi på nudelbaren! Riktigt nice faktiskt ! =). söndagen bestod av att göra saker städa, handla, diska osv läste 2 solo tidningar som jag inte läst och robin tjatat på mej att jag ska göra mej av med! Men nu är dem lästa så ska skänka dem till sofia som ska tillbaka till stockholm på Torsdag/Fredag?


Skulle tränat idag men känner att det är för ifnt väder så ska få ut älskling o gå en promenad! kanske till stranden? Få se om mina små kusiner kommer hit och hälsar på ikväll kanske? Ananrs så åker vi ut till hästarna isf om tvillingarna kommer! hihi.

Imorgon ska jag träffa världens bästa morfar som ska till sjukhuset för hörapparat! Kommer bli trevligt och träffa honom !

Nu ska jag kila iväg lite och fortsätta mysa med världens bästa pojkvän!

Ovido - Quiz & Flashcards