misssj

Alla inlägg den 10 april 2011

Av J - 10 april 2011 13:38

ska kila o träna nu ! väntar på Sofia som e påväg så ska vi promenera bort och träna!

I Fredags hände inte så mkt, Robin kom hem vi gjorde oss iordning men sen somnade vi vid 19.30 jag sj vaknade vid 20.30 men Robin ville sova vidare, båda va jätte slöa så vi sket i att gå ut. Robin vaknade vid 04 har ja för mej och kunde inte sova. Lördagen var rätt rastlöst fram mot kvällen ringde karl oss att komma bort till honom så vi gjrode oss snabbt iordning och kilade iväg till Karl. Där vi mötte upp Rab och mark samt karl ofc! Senare på kvällen kom herkules och sen taxade vi in till stan där vi mötte upp Niki och sofia. vi började kvällen på 3 hjärtan senare vidare till Caféet vilket vi trodde stängde 3 men tydligen 2 så vi mötte upp simon och kilade till la coca! Väldigt trevlig kväll var det! Stört sköna människor. jag och Robin gick som ett romantiskt par kramandes till donken efter och köpte mat, sen hem och sova! Hann tom titta lite på ett DH avsnitt inatt när vi käkade. TOM Robin kollade haha!

Slutade iaf med att jag fick bära robin till sängen och klä av honom för att han va så trött. Tackar gud för att jag lärt mej tekniken i skolan!


Nu på morgonen 10 väcker sofia mej hela klarvaken och vill att jag ska kila upp för att gå o träna. haha ! Stört skön. men tyvärr öppnar det ju itne förrän 13, så nu har jag ätit frukost och väntar på henne som e påväg.


Btw stötte jag även på mina två barndoms kompisar som jag inte träffat på jätte länge pga den ena bor i norge o andra i borås tydligen? Men ja trevligt va det!

Nu ska jag ge min prins en kyss och kila iväg till gymmet!

Ovido - Quiz & Flashcards